Přestavba Indian Sport Chief „RAGE“ od Krazy Horse pro Richarda Jonese.

Indian Motorcycle a Krazy Horse představují Indian Sport Chief „RAGE“ postavený na zakázku pro Richarda Jonese, baskytaristu velšské rockové kapely The Stereophonics. Při přestavbě byly použity designové prvky od samotného Jonese, tradiční výrobní metody, které motocyklu dodávají více britský vzhled a úpravy, vhodné pro britské silnice a jízdní styl. Díky agresivnímu vzhledu je RAGE hoden svého jména.

Firma Krazy Horse, dlouholetý partner společnosti Indian Motorcycle, se přestavbám motocyklů věnuje 28 let a spolupracuje s osvědčenými firmami. Jako součást konceptu „RAGE“ se tým snažil použít tradiční metody tam, kde to jen šlo, včetně ručně odlévaných detailů spojených s osobní historií Richarda Jonese a odkazem na nedávnou sérii přestaveb modelu Sport Chief „Forged“ z USA.

Výkonný ředitel Krazy Horse Paul Beamish řekl: „Jsem ohromen tím, za jak krátkou dobu se podařilo tuto motorku zkompletovat. Nedokázali bychom to bez našich fantastických partnerů, kteří pro nás vždy dokážou vytáhnout nějaký trumf. A jako vždy to umožnilo nasazení týmu Krazy Horse.“

Richard Jones, zakládající člen The Stereophonics, vyrůstal v tradiční hornické vesnici v jižním Walesu a stejně jako jeho otec nejprve pracoval v ocelárně, než se dostal k hudbě. Motocykly, na kterých začal jezdit už v 11 letech, byly vždy součástí Jonesova života, stejně jako tetování – designový prvek, který tvoří osobní vazbu s motocyklem.

„Jízda na motorce je jedna z mých vášní. Dostane mě na úplně jiné místo,“ říká Jones. „Paul se zeptal, jestli mám nějakou představu, kterou by mohli použít při návrhu. Okamžitě mi to došlo, mám na svých trsátkách na každé turné pokaždé jiné tetování, které děláme, a vybral jsem si design karty Ace of Spades. Potěšila mě zpráva, že se tento design skutečně bude odlévat ručně do písku tradiční metodou, a že to uvidím. Práce ve slévárně mě vrátila do doby, kdy jsem byl teenager, protože tehdy jsem pracoval v ocelárnách v jižním Walesu. Je docela inspirující vědět, že lidé stále ovládají tyto tradiční techniky a spolupráce s Paulem a jeho týmem byla skvělá.“

Adrian Smith z Buckland Automotive Engineering na tradici ručně vyráběných prvků navázal, když byl pověřen, aby vyrobil zakázkový klín pod motor, obepínající přední pneumatiku ve stylu připomínajícím dragstery. Ručně tepaný klín, vyrobený za použití tradičních dobových nástrojů má tři prolisy, které ladí s trojicí LED světel v předním světlometu. Tyto prvky ocení hlavně ten, kdo má dobrý smysl pro detail.

Mohlo by vás zajímat:  Yamaha Motor Europe se i letos zúčastní veletrhu Eurobike

Společnost OJZ Engineering pak předvedla svoje tradiční řemeslné dovednosti při práci s trubkami, když vyrobila zakázkový laděný výfuk 2 – 1, který se vyznačuje dokonalými ohyby, krásnými svary a tradičním tvarem koncovky.

Celé dílo završují finální prvky jako kvalitní ovladače od Wunderkind, elegantní lakování od Pageant Paint a motiv od Riche Jonese Ace of Spades namalovaný na sedle umělcem jménem BamBam. RAGE je tak jedinečnou britskou interpretací modelu Indian Sport Chief a znovu ukazuje obrovské možnosti úprav nové řady Indian Chief.

Indian Sport Chief RAGE

  • Zakázkový laděný výfuk 2 – 1 od OJZ Engineering
  • Vzduchový filtr Billet performance
  • Zakázkový klín pod motorem se skrytými chladícími žebry od Buckland Automotive Engineering
  • Hliníkové boční kryty odlévané do pískové formy navržené firmou Krazy Horse
  • Zakázkový kryt spojky z hliníku odlévaný do pískové formy, inspirovaný Richem Jonesem
  • Sportovní lakování od Pageant Paintwork
  • Ručně malované sedlo v designu Rich Jones tattoo, malba od BamBam
  • Směrovky přemístěné do kapotáže a zadního blatníku
  • Doplňky od Wunderkind:
    • Rukojeti řídítek
    • Spojková a brzdová páčka
    • Kryt hlavního brzdového válce
    • Stupačky a řazení