Překážky se mění na možnosti s BMW F 850 GS

Ze sedla motocyklu F 850 GS je snadné ovládnout jakýkoliv terén, a to díky přední 21palcové pneumatice. A je jedno, jestli to bude blátem: volitelná konektivita (ex-works) poskytuje kdykoli přístup k údajům z navigace, telefonu, audiosystému a k informacím o motocyklu. Jasný a přehledný 6,5palcový TFT displej je zcela bez rušivých elementů.

Pokud jde o design, pocit dobrodružství lze cítit z každého povrchu, z každého záhybu motocyklu. Z pohledu zezadu dosahuje nádrž až k LED světlometům, jejichž světla pro jízdu ve dne připomínají nakloněnou ladičku a jsou k dispozici jako volitelná výbava. Pozinkovaná mřížka chladiče ve stylu Rallye a Exclusive dodává motocyklu „cool“ vzhled jak na silnici, tak i v terénu.

Dvouválcový řadový motor s výkonem 70 kW (95 k) zvládá s přehledem jakoukoliv situaci – jeho silnou stránkou je vysoký točivý moment. Silný zvuk motoru působí úžasně (a současně funguje ekonomicky) a přináší působivý výkon v celém rozsahu otáček.

Žádnému F 850 GS by neměly chybět nepřehlédnutelné prvky. Exkluzivní styl, kromě matné metalízy Pollux, nabízí zlatě eloxovanou přední vidlici a pozinkovanou mřížku chladiče. Oba prvky vyzdvihnou kvalitu motocyklu. Chrániče rukou a černo-šedé sedlo krásně doplní styl.  Styl Rallye dodá ještě víc dynamiky, protože se vyznačuje nápadnými akcenty se zlatě eloxovanými ráfky, černo-červeným sedlem, chrániči rukou a pozinkovanou mřížkou chladiče. Také zahrnuje exkluzivní lak v trojici metalických barev bílá Lightwhite uni, červená Racing a modrá Lupin.

Láká vás ho poznat blíže?

Mohlo by vás zajímat:  Tvoříme budoucnost: Designworks otevírá nové studio v Santa Monice

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“336″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

 

 

Motor  
Typ Vodou chlazený, 4dobý řadový dvouválec, čtyři ventily na válec, dva vačkové hřídele
Vrtání x zdvih 84 mm x 77 mm
Zdvihový objem 853 cm³
Nominální výkon 70 kW (95 k) při 8250 ot/min
volitelně (OE) – snížení výkonu na 35 kW (48 k) při 6500 ot/min
volitelně (OE) – RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 k) při 8000 ot/min
Největší točivý moment 92 Nm při 6250 ot/min
volitelně (OE) – snížení výkonu: 63 Nm při 4500 ot/min
volitelně (OE) – bezolovnatý benzín RON 91: 86 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr 12,7 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Emisní norma Třícestný katalyzátor, plní normu EURO 4
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva  
Největší rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km 4,1 l
Typ paliva Super bezolovnatý benzín, minimální OČ 95 (RON)
volitelně (OE) bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (RON)
Elektrické systémy  
Alternátor Trvalý magnetický alternátor 416W (jmenovitý výkon)
Baterie 12 V/10 Ah, bezúdržbová
Přenos energie  
Spojka Vícekotoučová spojka v olejové lázni, mechanické ovládání
Převodovka Ozubová šestistupňová převodovka integrovaná do bloku motoru
Pohon Řetěz s tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy  
Rám Ocelový rám mostového typu
Vedení předního kola / odpružení Teleskopická vidlice upside-down, Ø 43 mm
Vedení zadního kola / odpružení Dvojitá kyvná vidlice z hliníkové slitiny, centrální WAD pružicí jednotka, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení
Dráha pružiny vpředu /vzadu 204 mm / 219 mm (volitelně – OE: sada pro snížení odpružení 184 mm/199 mm)
Rozvor kol 1 593 mm
Závlek 126 mm
Rejdový úhel hlavy 62°
Kola Kola s kříženým výpletem
Rozměr ráfků vpředu 2,15 x 21″
Rozměr ráfků vzadu 4,25 x 17″
Pneumatiky vpředu 90/90 21
Pneumatiky vzadu 150/70 R17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
Brzdy vzadu Jednokotoučová, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen
ABS BMW Motorrad ABS (odpojitelné)
Rozměry / hmotnost  
Délka 2 305 mm
Šířka (nad zrcátkem) 922 mm
Výška (bez zrcátek) 1 356 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 860 mm (OE sada pro snížení odpružení: 815 mm, OE nízké sedlo: 835 mm, OE komfortní sedlo: 875 mm, OA Rallye sedlo: 890 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 910 mm (OE sada pro snížení odpružení: 1 830 mm, OE nízké sedlo: 1 870 mm, OE komfortní sedlo: 1 950 mm, OA Rallye sedlo: 1 980 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 229 kg
Celková přípustná hmotnost 445 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 216 kg
Využitelný obsah nádrže 15 l
z toho rezerva přibližně 3,5 l
  • Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
  • 1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže
Mohlo by vás zajímat:  Honda Forza 350 se představuje pro rok 2023