Ze sedla motocyklu F 850 GS je snadné ovládnout jakýkoliv terén, a to díky přední 21palcové pneumatice. A je jedno, jestli to bude blátem: volitelná konektivita (ex-works) poskytuje kdykoli přístup k údajům z navigace, telefonu, audiosystému a k informacím o motocyklu. Jasný a přehledný 6,5palcový TFT displej je zcela bez rušivých elementů.
Pokud jde o design, pocit dobrodružství lze cítit z každého povrchu, z každého záhybu motocyklu. Z pohledu zezadu dosahuje nádrž až k LED světlometům, jejichž světla pro jízdu ve dne připomínají nakloněnou ladičku a jsou k dispozici jako volitelná výbava. Pozinkovaná mřížka chladiče ve stylu Rallye a Exclusive dodává motocyklu „cool“ vzhled jak na silnici, tak i v terénu.
Dvouválcový řadový motor s výkonem 70 kW (95 k) zvládá s přehledem jakoukoliv situaci – jeho silnou stránkou je vysoký točivý moment. Silný zvuk motoru působí úžasně (a současně funguje ekonomicky) a přináší působivý výkon v celém rozsahu otáček.
Žádnému F 850 GS by neměly chybět nepřehlédnutelné prvky. Exkluzivní styl, kromě matné metalízy Pollux, nabízí zlatě eloxovanou přední vidlici a pozinkovanou mřížku chladiče. Oba prvky vyzdvihnou kvalitu motocyklu. Chrániče rukou a černo-šedé sedlo krásně doplní styl. Styl Rallye dodá ještě víc dynamiky, protože se vyznačuje nápadnými akcenty se zlatě eloxovanými ráfky, černo-červeným sedlem, chrániči rukou a pozinkovanou mřížkou chladiče. Také zahrnuje exkluzivní lak v trojici metalických barev bílá Lightwhite uni, červená Racing a modrá Lupin.
Láká vás ho poznat blíže?
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“336″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Motor | |
Typ | Vodou chlazený, 4dobý řadový dvouválec, čtyři ventily na válec, dva vačkové hřídele |
Vrtání x zdvih | 84 mm x 77 mm |
Zdvihový objem | 853 cm³ |
Nominální výkon | 70 kW (95 k) při 8250 ot/min volitelně (OE) – snížení výkonu na 35 kW (48 k) při 6500 ot/min volitelně (OE) – RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 k) při 8000 ot/min |
Největší točivý moment | 92 Nm při 6250 ot/min volitelně (OE) – snížení výkonu: 63 Nm při 4500 ot/min volitelně (OE) – bezolovnatý benzín RON 91: 86 Nm při 6 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,7 : 1 |
Úprava paliva/ Systém řízení motoru | Elektronické vstřikování |
Emisní norma | Třícestný katalyzátor, plní normu EURO 4 |
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva | |
Největší rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km | 4,1 l |
Typ paliva | Super bezolovnatý benzín, minimální OČ 95 (RON) volitelně (OE) bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (RON) |
Elektrické systémy | |
Alternátor | Trvalý magnetický alternátor 416W (jmenovitý výkon) |
Baterie | 12 V/10 Ah, bezúdržbová |
Přenos energie | |
Spojka | Vícekotoučová spojka v olejové lázni, mechanické ovládání |
Převodovka | Ozubová šestistupňová převodovka integrovaná do bloku motoru |
Pohon | Řetěz s tlumením v náboji zadního kola |
Podvozek / brzdy | |
Rám | Ocelový rám mostového typu |
Vedení předního kola / odpružení | Teleskopická vidlice upside-down, Ø 43 mm |
Vedení zadního kola / odpružení | Dvojitá kyvná vidlice z hliníkové slitiny, centrální WAD pružicí jednotka, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení |
Dráha pružiny vpředu /vzadu | 204 mm / 219 mm (volitelně – OE: sada pro snížení odpružení 184 mm/199 mm) |
Rozvor kol | 1 593 mm |
Závlek | 126 mm |
Rejdový úhel hlavy | 62° |
Kola | Kola s kříženým výpletem |
Rozměr ráfků vpředu | 2,15 x 21″ |
Rozměr ráfků vzadu | 4,25 x 17″ |
Pneumatiky vpředu | 90/90 21 |
Pneumatiky vzadu | 150/70 R17 |
Brzdy vpředu | Dvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen |
Brzdy vzadu | Jednokotoučová, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen |
ABS | BMW Motorrad ABS (odpojitelné) |
Rozměry / hmotnost | |
Délka | 2 305 mm |
Šířka (nad zrcátkem) | 922 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 356 mm |
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | 860 mm (OE sada pro snížení odpružení: 815 mm, OE nízké sedlo: 835 mm, OE komfortní sedlo: 875 mm, OA Rallye sedlo: 890 mm) |
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla | 1 910 mm (OE sada pro snížení odpružení: 1 830 mm, OE nízké sedlo: 1 870 mm, OE komfortní sedlo: 1 950 mm, OA Rallye sedlo: 1 980 mm) |
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | 229 kg |
Celková přípustná hmotnost | 445 kg |
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) | 216 kg |
Využitelný obsah nádrže | 15 l |
z toho rezerva | přibližně 3,5 l |
- Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
- 1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže