Překážky se mění na možnosti s BMW F 850 GS

Ze sedla motocyklu F 850 GS je snadné ovládnout jakýkoliv terén, a to díky přední 21palcové pneumatice. A je jedno, jestli to bude blátem: volitelná konektivita (ex-works) poskytuje kdykoli přístup k údajům z navigace, telefonu, audiosystému a k informacím o motocyklu. Jasný a přehledný 6,5palcový TFT displej je zcela bez rušivých elementů.

Pokud jde o design, pocit dobrodružství lze cítit z každého povrchu, z každého záhybu motocyklu. Z pohledu zezadu dosahuje nádrž až k LED světlometům, jejichž světla pro jízdu ve dne připomínají nakloněnou ladičku a jsou k dispozici jako volitelná výbava. Pozinkovaná mřížka chladiče ve stylu Rallye a Exclusive dodává motocyklu „cool“ vzhled jak na silnici, tak i v terénu.

Dvouválcový řadový motor s výkonem 70 kW (95 k) zvládá s přehledem jakoukoliv situaci – jeho silnou stránkou je vysoký točivý moment. Silný zvuk motoru působí úžasně (a současně funguje ekonomicky) a přináší působivý výkon v celém rozsahu otáček.

Žádnému F 850 GS by neměly chybět nepřehlédnutelné prvky. Exkluzivní styl, kromě matné metalízy Pollux, nabízí zlatě eloxovanou přední vidlici a pozinkovanou mřížku chladiče. Oba prvky vyzdvihnou kvalitu motocyklu. Chrániče rukou a černo-šedé sedlo krásně doplní styl.  Styl Rallye dodá ještě víc dynamiky, protože se vyznačuje nápadnými akcenty se zlatě eloxovanými ráfky, černo-červeným sedlem, chrániči rukou a pozinkovanou mřížkou chladiče. Také zahrnuje exkluzivní lak v trojici metalických barev bílá Lightwhite uni, červená Racing a modrá Lupin.

Láká vás ho poznat blíže?

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“336″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

 

 

Motor 
TypVodou chlazený, 4dobý řadový dvouválec, čtyři ventily na válec, dva vačkové hřídele
Vrtání x zdvih84 mm x 77 mm
Zdvihový objem853 cm³
Nominální výkon70 kW (95 k) při 8250 ot/min
volitelně (OE) – snížení výkonu na 35 kW (48 k) při 6500 ot/min
volitelně (OE) – RON91 bezolovnatý benzín: 66 kW (90 k) při 8000 ot/min
Největší točivý moment92 Nm při 6250 ot/min
volitelně (OE) – snížení výkonu: 63 Nm při 4500 ot/min
volitelně (OE) – bezolovnatý benzín RON 91: 86 Nm při 6 250 ot./min
Kompresní poměr12,7 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoruElektronické vstřikování
Emisní normaTřícestný katalyzátor, plní normu EURO 4
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva 
Největší rychlostPřes 200 km/h
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km4,1 l
Typ palivaSuper bezolovnatý benzín, minimální OČ 95 (RON)
volitelně (OE) bezolovnatý benzín, minimální oktanové číslo 91 (RON)
Elektrické systémy 
AlternátorTrvalý magnetický alternátor 416W (jmenovitý výkon)
Baterie12 V/10 Ah, bezúdržbová
Přenos energie 
SpojkaVícekotoučová spojka v olejové lázni, mechanické ovládání
PřevodovkaOzubová šestistupňová převodovka integrovaná do bloku motoru
PohonŘetěz s tlumením v náboji zadního kola
Podvozek / brzdy 
RámOcelový rám mostového typu
Vedení předního kola / odpruženíTeleskopická vidlice upside-down, Ø 43 mm
Vedení zadního kola / odpruženíDvojitá kyvná vidlice z hliníkové slitiny, centrální WAD pružicí jednotka, hydraulicky nastavitelné předpětí pružiny, nastavitelné tlumení
Dráha pružiny vpředu /vzadu204 mm / 219 mm (volitelně – OE: sada pro snížení odpružení 184 mm/199 mm)
Rozvor kol1 593 mm
Závlek126 mm
Rejdový úhel hlavy62°
KolaKola s kříženým výpletem
Rozměr ráfků vpředu2,15 x 21″
Rozměr ráfků vzadu4,25 x 17″
Pneumatiky vpředu90/90 21
Pneumatiky vzadu150/70 R17
Brzdy vpředuDvoukotoučová brzda, plovoucí brzdové kotouče, Ø 305 mm, dvoupístkový plovoucí třmen
Brzdy vzaduJednokotoučová, průměr 265 mm, jednopístkový plovoucí třmen
ABSBMW Motorrad ABS (odpojitelné)
Rozměry / hmotnost 
Délka2 305 mm
Šířka (nad zrcátkem)922 mm
Výška (bez zrcátek)1 356 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla860 mm (OE sada pro snížení odpružení: 815 mm, OE nízké sedlo: 835 mm, OE komfortní sedlo: 875 mm, OA Rallye sedlo: 890 mm)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla1 910 mm (OE sada pro snížení odpružení: 1 830 mm, OE nízké sedlo: 1 870 mm, OE komfortní sedlo: 1 950 mm, OA Rallye sedlo: 1 980 mm)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1)229 kg
Celková přípustná hmotnost445 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy)216 kg
Využitelný obsah nádrže15 l
z toho rezervapřibližně 3,5 l
  • Technické údaje se vztahují k hmotnosti prázdného vozidla dle DIN
  • 1) Dle směrnice 93/93/EHS se všemi provozními kapalinami, natankováno s minim. 90 % využitelným obsahem nádrže