Novinky modelového roku 2017 od Harley-Davidson

Harley-Davidson definici cestování v jedné stopě a odhaluje zcela nový motor Milwaukee-Eight, devátou generaci agregátu Big Twin ve své historii. Inovace pro modelový rok 2017 doplňuje také zcela nové přední i zadní odpružení, které získaly všechny motocykly řady Touring. Vyšší výkon, větší pohodlí, lepší ovladatelnost.

Milwaukee-Eight

Nový motor Milwaukee-Eight, již devátá generace agregátu Big Twin v historii této značky, vznikl v rámci zcela nového návrhu, který v sobě slučuje klasický vzhled, zvuk i pocit z motorů Big Twin Harley-Davidson s vylepšenými vlastnostmi ve všech výkonových parametrech. Motor Milwaukee-Eight zachovává tradiční 45stupňový úhel válců V-Twin a nabízí až o 11 procent vyšší točivý moment než předchozí motory. Využívá čtyřventilové hlavy válců s 50procentním nárůstem kapacity sání a výfuku. Motor Milwaukee-Eight používá vyvažovací hřídel, díky které dokáže vyrovnat 75 procent primárních vibrací při volnoběžných otáčkách. Díky tomu si zachovává tradiční pocit motorů Harley V-Twin, ale při vyšších rychlostech má úžasně plynulý a hladký chod. Nové řešení odvodu tepla u všech motorů Milwaukee-Eight zvyšuje komfort jezdce i spolujezdce. I přes vyšší výkon se motor Milwaukee-Eight vyznačuje nižší spotřebou ve srovnání s předchozími modely.

Motory Milwaukee-Eight jsou nabízeny ve dvou zdvihových objemech: Milwaukee-Eight 107 (107 cid/1745 cm³) a Twin-Cooled Milwaukee-Eight 107 (107 cid/1745 cm³) u standardních modelů a Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 (114 cid/1870 cm³) u modelů Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations (CVO).

Úplně nové komponenty předního a zadního odpružení zvyšují pohodlí, ovladatelnost i výkon všech motocyklů Harley-Davidson kategorie Touring modelového roku 2017. Nové zadní tlumiče využívající emulzní technologii mají o 15 až 30 procent větší rozsah nastavení předpětí než předchozí standardní tlumiče modelů Touring. Nastavení předpětí přitom lze regulovat pomocí jediného otočného regulátoru. Přední odpružení využívá novou technologii Showa SDBV, která se vyznačuje výkonným tlumením díky kazetové vidlici s konstrukcí používanou u závodních strojů s lineárními parametry útlumu a sníženou hmotností.

Mohlo by vás zajímat:  K oslavě 120. výročí Harley-Davidson se uskuteční čtyřdenní festival v maďarské Budapešti

Harley-Davidson-CVO-Limited

Modely Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) kombinují prestiž a výkon ve třech limitovaných edicích továrně upravených motocyklů pro sezónu 2017.

  • CVO Limited 2017 je vylepšený díky využití nového výkonnějšího motoru Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 a nabízí lepší jízdní vlastnosti vyplývající z nového odpružení. Pro rok 2017 také přibyla nová kola Contrast Chrome Slicer a nový tvar sedla zvyšující pohodlí jezdce. Modely CVO Limited mají nové lakování ve čtyřech nových barevných kombinacích.
  • CVO Street Glide 2017 kombinuje nový výkonnější motor Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 a lepší jízdní vlastnosti vyplývající z nového odpružení. Může se pochlubit i výkonem 600W čtyř reproduktorů audiosystému Boom! s nedostižným zvukem. Další novinkou pro nadcházející sezónu jsou dálkově ovládané zámky sedlových brašen a zámek řízení ovládané jediným dálkovým ovladačem a upravený potah sedla. Motocykl CVO Street Glide je pro modelový rok 2017 v nabídce ve čtyřech nových barevných kombinacích.
  • CVO Pro Street Breakout 2017 v sobě slučuje intenzivní výkon a dlouhou a svalnatou stavbu v duchu dragsterových závodů. Díky špičkovému zpracování všech laků a textur obohacuje CVO Pro Street Breakout nabídku strojů CVO o nový temný styl. Model CVO Pro Street Breakout využívá vzduchem chlazený motor Screamin’ Eagle Twin Cam 110B™ V-Twin. Tři barevná provedení zahrnují novou kombinaci Starfire Black/Scorched Apple.