Nová řada závodních off-roadových motocyklů Yamaha pro rok 2022

 

V roce 2020 bojovali jezdci z týmu Monster Energy Official Yamaha Factory MXGP a MX2 po celou sezónu na předních příčkách, přičemž Jeremy Seewer a Jago Geerts zakončili rok jako vicemistři v kategoriích MXGP a MX2. V uplynulé sezóně 2020 prokázala Yamaha neuvěřitelný potenciál – jezdci na motocyklech YZ450F obsadili dvě ze čtyř nejvyšších příček v hodnocení MXGP. Také jezdci na motocyklech YZ250F obsadili tři z pěti prvních pozic v hodnocení MX2 2020 a zajistili tak společnosti Yamaha mistrovský titul v kategorii konstruktérů MX2. V USA, kde již sezóna 2021 v superkrosu skončila, ovládli jezdci Monster Energy Star Yamaha Racing na svých strojích YZ250F oba šampionáty 250 SX na východním i západním pobřeží. 

Od doby, kdy Yamaha před téměř 50 lety vyhrála svůj vůbec první světový šampionát v motokrosu, se tato společnost zavázala plně tento sport podporovat a vyrábět široký sortiment špičkových strojů pro jezdce všech věkových skupin. Jako potvrzení svého dlouhodobého závazku vůči motokrosu, uvede společnost Yamaha v roce 2022 na trh zcela nový model YZ125 a výrazně vylepšené modely YZ250 a YZ85, které každému jezdci umožní využít svůj skutečný potenciál a zamířit přímo k victorYZone.

Úplně nová YZ125: Obratnost. Schopnost. Vítězství.

Pro rok 2022 dostane zcela nový model YZ125 plně přepracovaný motor s vyšším výkonem a také výrazně vylepšený rám a štíhlejší, agresivnější kapotáž. Bude to nejkonkurenceschopnější verze modelu YZ125, jakou kdy svět viděl. Nový motocykl YZ125 s výrazně vyšším výkonem a lepšími jízdními vlastnostmi, ostřejším ovládáním, silnějšími brzdami a vylepšenou ergonomií je navržený jako standardní volba pro začínající jezdce, kteří chtějí zvýšit své sebevědomí, nasbírat zkušenosti a posunout svůj výkon na vyšší úroveň. 

Pro rok 2022 vytvořili konstruktéři společnosti Yamaha nejvýkonnější motor, kterým byl sériový motocykl YZ125 kdy vybaven. V rámci snahy o dosažení vyššího výkonu a vítězství v závodech vytvořil konstrukční tým zcela nový dvoutaktní motor o objemu 125 ccm, který má výrazně vyšší sílu ve středním a vysokém rozsahu otáček. Prakticky každá hlavní součást motoru 2022 je nová. Jeho komplexní přepracování přináší výrazné navýšení maximálního výkonu a dává modelu YZ125 rozhodující konkurenční výhodu hned od startu. Zvýšený výkon spolu s lepšími jízdními vlastnostmi a pohodlnější odezvou na hranici přetočení umožňují motokrosovým závodníkům maximálně využít sílu stroje a překonat soupeře na všech úsecích trati. Hlava válce, válec a píst modelu YZ125 jsou kompletně přepracovány v rámci snahy o zvýšení výkonu a dosažení lepších výkonových charakteristik. Mezi nejvýznamnější změny patří přepracovaný spalovací prostor, kratší výfukový kanál a přepracované vedení kanálů, což jsou prvky výrazně zlepšující účinnost spalování. Úpravy hlavy a válců doplňuje nově navržený systém YPVS. Maximální zdvih nového výfukového ventilu Power Valve byl změněn a upraveno bylo i časování jeho otevírání a zavírání, aby se zlepšil výkon motoru a také jízdní vlastnosti. 

Výrazným prvkem nového motoru je karburátor Keihin PWK s průměrem 38,1 mm vybavený elektromagneticky ovládaným Power Jet, který v případě potřeby zajišťuje okamžitý výkon. Nový karburátor je vybavený snímačem polohy škrticí klapky (TPS) a 3D mapou řízenou CDI, která zajišťuje optimalizované časování zapalování. Spolu s novou sestavou jazýčkového ventilu V-Force a přepracovanou konstrukcí potrubí poskytuje toto nové sání a karburátor jezdci motocyklu YZ125 silnější akceleraci při startu a agresivnější výkon při výjezdu ze zatáčky. Mezi další vnitřní úpravy, které přispívají ke zvýšení výkonu nového motoru, patří delší ojnice a o něco těžší klikový hřídel. Výsledkem je zvýšený moment setrvačnosti, který optimalizuje chování motoru. Vyvážení klikového hřídele je zase upraveno tak, aby odpovídalo zvýšenému výkonu nového motoru. 

Klíčovým prvkem nového modelu YZ125 je zcela přepracovaný systém sání vzduchu. Přepracováním zadního rámu i obou bočních panelů a změnou tvaru základny sedla snížili konstruktéři společnosti Yamaha u nového modelu odpor přiváděného vzduchu o 15 % a podařilo se jim výrazně zvýšit celkovou účinnost sání. To nejenže významně přispívá ke zlepšení tažné síly ve středních a vysokých otáčkách a zlepšení charakteru přetáčení, ale také zostřuje odezvu plynu v nízkých a středních otáčkách pro stabilnější chod v nižších otáčkách.

Rozměry a tvar výfuku byly pro rok 2022 upraveny tak, aby odpovídaly ostatním změnám na motoru provedeným za účelem optimalizace výkonu a jízdních vlastností. Průměr expanzní trubky je v nejširším místě mírně zúžený a tlumič je o 50 mm kratší. 

Šestistupňová převodovka modelu YZ125 byla pro rok 2022 posílena, aby si dokázala poradit se zvýšeným maximálním výkonem. Sekundární převodový poměr je mírně zvýšen použitím sady pastorku a rozety 13/49 (dříve 13/48). A pro lepší jízdní vlastnosti mají 5. a 6. rychlost mírně snížený převodový poměr. Nová řadicí hřídel a přepracovaná vratná pružina umožňují mnohem kultivovanější řazení a pro zvládnutí vyššího výkonu motoru je nový model YZ125 vybaven vylepšenými spojkovými pružinami. 

Model 2022 YZ125 dostal štíhlejší nádrž a nové sedlo, které zajišťují jezdci ještě vyššího kontrolu nad strojem. Má také přepracovanou grafiku, která stroji dodává radikální, moderní a sportovní vzhled. Pro lepší jízdní vlastnosti, volnější pohyb a snadnější přesouvání váhy těla byla horní plocha sedla zploštěna snížením přední části o 6 mm a zvýšením zadní části o 5 mm. Nová palivová nádrž teď také plynule splývá s přední částí sedla, které je pro snadnější údržbu nově upevněno pomocí jednoho šroubu. 

Mohlo by vás zajímat:  Yamaha R7: Supersport nové generace

Pro dosažení vyšší účinnosti nového systému sání vzduchu byly přepracovány boční panely, zadní blatník a spodní část nového sedla tak, aby byl zajištěn neomezený přívod vzduchu do komory sání. Také přední blatník dostal aerodynamičtější tvar a dynamičtější vzhled. 

Model YZ125 má odolný, vysoce kvalitní a lehký hliníkový rám s polokolébkovou konstrukcí. Odnímatelný zadní rám je pro rok 2022 vybaven novým upínacím bodem pro kratší tlumič a nově navržený zvýšený příčník zlepšuje účinnost sání tím, že do něj směruje proud vzduchu. Na novém příčníku je také nový upínací bod sedla s jedním šroubem pro snadnější údržbu. 

Přední a zadní systém odpružení KYB modelu YZ125 je považován za jeden z nejlepších ve své třídě. Je vybavený listovou pružinou v konstrukci ventilu, která zajišťuje vynikající tlumení při středních rychlostech. Pro rok 2022 byly tyto vysoce kvalitní systémy odpružení dále zdokonaleny a přední vidlice i zadní tlumič mají upravenou charakteristiku tlumení v nízkých rychlostech, což zvyšuje výkon stroje. 

Pro větší brzdný výkon a přesnost je nový model vybaven novým tužším dvoupístkovým třmenem a přepracovaným kotoučem o průměru 270 mm. Nový a výkonnější přední brzdový systém s většími pístky o průměru 25,4 mm a novými destičkami s o 30 % větší styčnou plochou na kotouči umožňuje jezdcům zrychlit časy na kolo díky intenzivnějšímu a kratšímu brzdění. 

Nový model YZ125 zdobí nejnovější barvy Icon Blue tvořené dvoubarevnou povrchovou úpravou, která kombinuje slavnou barvu Icon Blue značky Yamaha s matnou tmavě modrou. Zbrusu nová kapotáž a in-mould grafika zdůrazňují dynamický a sportovní charakter tohoto 125ccm modelu nové generace a jsou jasným dokladem odhodlání společnosti Yamaha nabídnout budoucím šampionům co nejkonkurenceschopnější a nejatraktivnější řešení.  

YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition

Kromě modelu YZ125 Icon Blue vytvořila Yamaha také model YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition, který nabízí každému ambicióznímu dospívajícímu jezdci možnost závodit na motocyklu s pravým továrním stylem. Model YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition v exkluzivním černém barevném provedení s grafikou inspirovanou motocykly továrních týmů Monster Energy Yamaha Factory MXGP a MX2 je špičkovým sériovým závodním motocyklem Yamaha o objemu 125 ccm.

Technické specifikace YZ125 a YZ125 Monster Energy Yamaha Racing Edition jsou stejné.

Technické údaje modelu YZ125

  • Rychlejší a agresivnější model pro rok 2022
  • Zcela nový, výkonnější motor o objemu 125 ccm
  • Silnější výkon ve středních a vysokých otáčkách a lepší jízdní vlastnosti
  • Zvýšený maximální výkon
  • Nový karburátor Keihin s TPS a Power Jet
  • Přepracovaný systém YPSV
  • Přepracovaný výfuk a kratší tlumič
  • Nové vysoce účinné sání vzduchu
  • Silnější šestistupňová převodovka, přepracované převodové stupně a vylepšená spojka
  • Pohodlnější řazení
  • Lehký hliníkový rám
  • Přepracovaný zadní rám
  • Nové štíhlejší tělo – o 36 mm užší mezi koleny
  • Nově navržené blatníky a boční panely
  • Vylepšená ergonomie s novou palivovou nádrží a plošším sedlem
  • Vysoce výkonný brzdový systém
  • Nejlepší odpružení KYB ve své třídě s upraveným nastavením pro nízké rychlosti
  • Nové dvoubarevné provedení Icon Blue s in-mould grafikou
  • Dostupné také v továrních barvách Monster Black

Nová YZ250: 2takt. První místo.

Jen málokterý motokrosový motocykl se může svou historií, neutuchající celosvětovou popularitou a záviděníhodnými výsledky na trati rovnat dvoutaktnímu motocyklu Yamaha YZ250. Vůbec první titul mistra světa získala v roce 1973 pro Yamahu Håkan Andersson na původní motocykl YZ250. Byl to první z mnoha mistrovských titulů na motokrosových okruzích FIM a AMA Supercross v kategorii do 250 ccm, které na tomto kultovním motocyklu v následujících desetiletích získali nejlepší motokrosoví jezdci. 

Rok 2022 se blíží a vývoj tohoto velmi úspěšného motokrosového motocyklu pokračuje. Nový model YZ250 přichází se zcela novou mimořádně štíhlou kapotáží, která zostřuje jeho profil a činí z něj jeden z nejdynamičtěji působících motocyklů na trati. Tento nový model je však mnohem víc než jen kosmetickou úpravou svého předchůdce. Jeho nová vylepšená specifikace zahrnuje výkonnější brzdy, upravené odpružení, nové lehké komponenty a vysoce účinný systém sání. 

Model YZ250 je vybaven zcela novou mimořádně štíhlou kapotáží, jejíž design připomíná vzhled kapotáže zcela nového modelu YZ125 a vyznačuje se výraznou horizontální linií, která dodává motocyklu agresivní a účelný vzhled. Nová nádrž a kryty chladiče jsou mezi koleny mnohem užší, což zvyšuje mobilitu jezdce při přenášení váhy a průjezdu zatáčkami. Kompaktní kapotáž navíc přispívá k pocitu lehkosti a agility, který umocňuje sportovní charakter nového modelu. Kromě užší kapotáže má model YZ250 pro rok 2022 nově navržené sedlo s rovnější horní plochou, které zlepšuje ergonomii motocyklu a usnadňuje a urychluje přesun hmotnosti těla vpřed a vzad. 

Přední blatníky mají ostřejší a dynamičtější vzhled a boční panely a zadní blatník byly přepracovány s cílem zvýšit účinnost sání vzduchu. K tomuto účelu slouží větší zadní větrací otvory v bočních panelech, konstrukce spodní části sedla a tvar horní části zadního blatníku, který usnadňuje přívod vzduchu. Výsledné zvýšení celkové účinnosti sání přispívá ke zlepšení výkonu ve vyšších otáčkách motoru. Model YZ250 je vybaven také novým výfukem s upraveným tvarem a rozměry, které zohledňují výkonnější sání. 

Mohlo by vás zajímat:  GASGAS: tři nové motokrosové modely pro rok 2022

Nový model YZ250 je vybaven novým výkonným brzdovým systémem, který zajišťuje vyšší výkon a pohodlnější jízdu a navíc je lehčí. Nově navržený 270mm přední kotouč má stejný průměr jako dříve, ale díky montáži nového tužšího třmenu s pístky o větším průměru 25,4 mm má nová přední brzda o 30 % větší brzdnou plochu. Tato kombinace vyšší tuhosti brzdového třmenu spolu s mnohem větší brzdnou plochou poskytuje vynikající brzdný výkon a vysokou citlivost pro přesné brzdění jedním prstem. Vylepšení se dočkala také zadní brzda, která byla osazena o něco menším kotoučem o průměru 240 mm (o 5 mm menším) a nově navrženým třmenem, který poskytuje stejnou brzdnou plochu a brzdný výkon jako předchozí model a zároveň je o téměř 100 g lehčí. Přední vidlice KYB SSS modelu YZ250 o průměru 48 mm se špičkovou konstrukcí a zadní odpružení Monocross KYB s přepákováním nastavují laťku ostatním ve své třídě. Pro rok 2022 bylo tovární nastavení upraveno tak, aby zajišťovalo ještě lepší nízkorychlostního tlumení. Dalšího malého, ale přesto významného snížení hmotnosti bylo dosaženo použitím nově navržené spojkové páky a rozety. 

Model 2022 YZ250 je má dynamické a vysoce kvalitní dvoubarevné provedení Icon Blue s odolnou in-mould grafikou, která je přizpůsobená náročným motokrosovým podmínkám. 

YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition

Pro rok 2022 má Yamaha připravenou exkluzivní novinku YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition. Vyrábí se v černém provedení s barvou Monster a tovární grafikou, díky které tento legendární motokrosový motocykl upoutá ještě více pozornosti na trati i v zázemí. 

Je to poprvé, co je toto exkluzivní barevné a grafické provedení inspirované týmovými motocykly Monster Energy Yamaha Factory MXGP a MX2 dostupné na modelu YZ250.

Technické specifikace YZ250 a YZ250 Monster Energy Yamaha Racing Edition jsou stejné.

Technické údaje modelu YZ250

  • Dvoutaktní kapalinou chlazený motor YPVS o objemu 250 ccm
  • Lehký hliníkový rám
  • Nové vysoce účinné sání vzduchu
  • Přepracovaný výfuk
  • Nové štíhlejší tělo – o 36 mm užší mezi koleny
  • Nově navržené blatníky a boční panely
  • Vylepšená ergonomie s novou palivovou nádrží a plošším sedlem
  • Vysoce výkonný brzdový systém
  • Upravené tovární nastavení odpružení KYB
  • Nová lehčí řídítka a kratší páky
  • Nové dvoubarevné provedení Icon Blue s in-mould grafikou
  • Dostupné také v továrních barvách Monster Black

YZ85: Vítězství. Nikdy není zadarmo, vždy je těžce vybojované.

Mnoho změn na novém motocyklu YZ85, včetně nové kompaktní kapotáže, ploššího sedla a řady konstrukčních úprav, kopíruje změny, které proběhly na zcela novém motocyklu YZ125. A stejně jako jeho větší sourozenec je i nový motocykl YZ85 navržený jako silnější, lepší a sportovnější řešení pro jezdce zaměřené na victorYZone. 

Nový design modelu pro rok 2022 je velmi podobný modelům YZ s větším objemem a nová kompaktní kapotáž má výrazný horizontální motiv, který spolu s plochým sedlem a nově tvarovanými bočními díly dodává tomuto mladistvému závodnímu motocyklu sebevědomý a agresivní charakter. Nové dvoubarevné provedení má kontrastní plochy s modrou Icon Blue a tmavě modrými matnými plochami. A nová in-mould grafika je navržená tak, aby vydržela spoustu závodů v náročných podmínkách, a aby tento špičkový závodní motocykl vypadal skvěle po celou sezónu. 

Model YZ85 pro rok 2022 je vybavený štíhlejší kapotáží, která jezdci dává větší volnost pohybu a kontrolu nad strojem při akceleraci, brzdění a zatáčení. Přepracované kryty chladiče jsou v nejširším místě o 25 mm užší a mají nově jednotnou konfiguraci vlevo a vpravo, což přispívá k vyváženému ovládání motocyklu z pohledu jezdce. Tento model má také nový přední blatník s horní částí, která je navržena tak, aby pomáhala směrovat proud vzduchu do chladiče stroje YZ85 pro účinné chlazení a trvale vysoký výkon motoru. Dynamický design také ladí s novou kompaktní kapotáží a nezapře rysy řady YZ, které zdědil po modelu YZ125.

Stejně jako YZ125 je i nová YZ85 vybavena plošším sedlem, které jezdci umožňuje snadněji přenášet váhu těla. Ergonomii dále zlepšuje nová pětilitrová palivová nádrž s přepracovaným uzávěrem, která umožňuje volnější pohyb těla směrem k přední části motocyklu. Sedlo má také nové upevnění pomocí jednoho šroubu, které usnadňuje a urychluje běžnou údržbu. Nově navržené boční panely modelu YZ85 plní dvě důležité úlohy: Zaprvé, jejich hladká a těsně přiléhající konstrukce podporuje ovladatelnost stroje při rychlém přenášení váhy těla vpřed a vzad. A za druhé, mají nové zadní ventilační otvory, které zajišťují přímější proudění vzduchu do sací komory motoru, čímž se zvyšuje účinnost sání a zlepšuje výkon motoru.

Pro lineárnější brzdění zadní brzdy je YZ85 vybavena novým hlavním brzdovým válcem s vestavěnou pomocnou nádržkou. Tato nová, účinnější konstrukce nahrazuje u předchozího modelu oddělenou nádržku se spojovací hadicí a umožňuje přirozenější a lineárnější brzdění s přesnější zpětnou vazbou. 

Mohlo by vás zajímat:  Čtyřnásobný mistr světa Torsten Hallman udržel Husky sen naživu

Pro rok 2022 je nový model YZ85 vybaven novým lehkým hliníkovým zadním rámem, který je o 570 gramů lehčí než ocelový rám použitý u předchozího modelu, což představuje významné snížení hmotnosti, které navíc přispívá k centralizaci hmotnosti motocyklu. Novinkou je také přepracovaná kyvná vidlice, která má upravenou vyváženost mezi podélnou a torzní tuhostí. Tato drobná, ale významná změna zlepšuje stabilitu stroje a umožňuje jezdci efektivněji přenášet energii na zem. 

Technické údaje modelu YZ85

  • Dvoutaktní motor YPVS o objemu 85 ccm
  • Plně nastavitelný systém odpružení KYB
  • Velké vlnovité kotoučové brzdy
  • Štíhlý a dynamický nový styl
  • Snížená hmotnost
  • Nová kapotáž
  • Dokonalejší ergonomie
  • Užší kapotáž mezi koleny jezdce
  • Nové levé/pravé kryty s jednotnou konfigurací
  • Nová palivová nádrž, sedlo a boční panely
  • Vylepšená účinnost sání vzduchu
  • Lehký hliníkový zadní rám
  • Přepracovaná kyvná vidlice s upravenou tuhostí
  • Progresivnější zadní brzda
  • Nové dvoubarevné provedení Icon Blue s in-mould grafikou 

YZ450F a YZ250F: Osvědčení vítězové tříd MXGP a MX2

Jezdci továrních týmů Monster Energy Yamaha MXGP a MX2 jasně potvrdili bezkonkurenční výkon strojů YZ450F a YZ250F, když v roce 2020 vybojovali řadu vítězství v náročných závodech a získali tak celkové prvenství v mistrovství světa tříd MXGP i MX2 a také titul výrobce MX2. 

Do roku 2022 vstoupí tyto špičkové závodní motocykly s řadou dalších technických změn, které optimalizují jejich osvědčený vítězný potenciál. Oba modely jsou lehčí, mají nově nastavení odpružení a novou rozetu se zlatým řetězem a jsou vybaveny ráfky DID. Zadní kolo YZ250F má širší ráfek 2.15, pneumatiku 110/90, lehčí náboj a upravený vzor paprsků. A díky aplikaci Yamaha Power Tuner na motocyklech YZ450F a YZ250F mohou jezdci a jejich technici provádět okamžité změny nastavení motoru přes mobilní telefon a snadno a rychle tak přizpůsobit motocykl různým tratím a měnícím se podmínkám povrchu. 

Barevné provedení Icon Blue u modelů YZ450F a YZ250F se vyznačuje dvoubarevnou modrou kapotáží a novou in-mould grafikou. Yamaha bude i nadále nabízet oba modely v závodní edici Monster Energy Yamaha s černou kapotáží v barvě Monster Black a tovární týmovou grafikou. 

YZ65

Yamaha byla jedním z prvních výrobců, kteří v 70. letech minulého století začali vyrábět juniorské motokrosové motocykly pro budoucí šampiony – a této důležité části trhu se nyní věnujeme více než kdy dříve. Díky svým závodním parametrům – kultivovanému kapalinou chlazenému dvoutaktnímu motoru, šestistupňové převodovce, snadno ovladatelnému rámu, odpružení s velkým zdvihem a brzdovým kotoučům wave – je YZ65 ideálním začátečním strojem pro každého mladého jezdce. 

Model YZ65 pro rok 2022 má novou grafiku, která nese rysy řady YZ, a dodává se v modré barvě Icon Blue. 

TT-R125

Krása modelu TT-R125 spočívá v tom, že je to odolný a spolehlivý terénní motocykl, na kterém mohou jezdit děti i rodiče. Je to ideální rodinný motocykl s elektrickým startováním, vzduchem chlazeným čtyřtaktním motorem, který zajišťuje dostatečně kultivovaný a citlivý výkon, pětistupňovou převodovkou a manuální spojkou. 

Díky přední kotoučové brzdě, devatenáctipalcovému přednímu kolu a šestnáctipalcovému zadnímu kolu s terénními pneumatikami je TT-R125 houževnatý a odolný terénní motocykl. Model TT-R125 s lehkou kapotáží inspirovanou motokrosovými motocykly Yamaha je pro rok 2022 vybaven novou grafikou na modré barvě Icon Blue. 

TT-R110

Model TT-R110, poháněný úsporným a spolehlivým čtyřtaktním motorem s elektrickým startováním a čtyřstupňovou poloautomatickou převodovkou, je ideální motocykl pro začínající děti i pro ty, kteří přecházejí z motocyklů Yamaha o objemu 50 ccm. Odpružení s velkým zdvihem zajišťuje plynulou jízdu přes nerovnosti a díky terénním pneumatikám, odolné a lehké kapotáži a kompaktnímu rámu si na stroji TT-R110 užijí nekončící zábavu děti všech věkových kategorií. Model 2022, který je dokončen v odstínu Icon Blue, je vybaven novou grafikou, která demonstruje rodinné dědictví rodiny Yamaha. 

TT-R50

Díky kompaktním rozměrům, elektrickému startování na tlačítko a třístupňové poloautomatické převodovce je TT-R50 ideálním terénním motocyklem pro mladší začínající jezdce. Každý prvek tohoto spolehlivého malého motocyklu je navržený s ohledem na nové jezdce – od nízkého sedla a jednoduchého ovládání až po kultivované odpružení a jednoduchou ergonomii. Kapotáž modelu TT-R50 pro rok 2022 dostala novou grafiku s barvou Icon Blue. 

PW50

Na tomto motocyklu poznávají již více než 40 let děti i jejich rodiče, co je to radost z jízdy. Model PW50 je poháněn jednoduchým dvoutaktním motorem o objemu 50 ccm s plně automatickou převodovkou ve stylu „nastartuj a jeď“ a hřídelovým pohonem nenáročným na údržbu. Prodalo se ho více než 380 000 kusů ve více než 150 zemích, což z něj činí nejoblíbenější dětský motocykl, jaký kdy Yamaha vyrobila. Je to úspěšný model, který obstál ve zkoušce časem. A pro rok 2022 dostává tento „malý obr“ novou grafiku s barvou Icon Blue. 

Se sadou pro malé šampiony, která obsahuje tréninková kola, potah sedla se závodním designem, sadu samolepek Little Champ a arch závodních samolepek Yamaha, mohou i malí jezdci dodat svém motocyklu PW50 tovární závodní vzhled. 

 

 
Foto:YAMAHA MOTOR EUROPE N.V.- Zdroj:YAMAHA MOTOR EUROPE N.V.