MV Agusta DRAGSTER 800 RR. Důraz na detail

Když se veškerá pozornost upne k detailu a výkon přesáhne hranice logiky, vznikají precizně zpracované limitované edice. Pouze tehdy MV Agusta osadí svůj další model znakem RR. RR označení bylo doposud určeno nejlepším 4-válcům od MV Agusty. 3-válcová kategorie se zatřásla v základech a tak se zrodil nový motocykl MV Agusta Brutale 800 DRAGSTER RR. Nejmodernější technologie, radikální designová řešení jako je například použití drátových kol. To jsou kombinace, které neponechávají prostor pro žádné kompromisy. Každá MV Agusta je výjimečná: Dragster 800 RR je kombinací výkonu, vynikajícího podvozku, designu a síly, převyšující veškerou konkurenci ve své třídě. Dragster 800 RR radikalizuje koncept dragster stylu.

A víte, že…?

v roce 1980 MV AGUSTA skončila činnost v Cascina Costa (VA) výsledkem 75 titulů mistra světa (38 jezdců mistrovství a 37 mistrovství konstruktérů) Nicméně 15. září 1997 opět legenda ožila a MV Agusta pokračovala – narodil se nový fenomén: F4 Serie Oro. V souladu s její minulostí nová MV Agusta, vyrobené v Schiranna (VA) se objevil jako dokonale vymodelovaná socha.

A co nabízí limitované edice?

  • ABS Bosch 9 plus
  • Anti-hopingová spojka
  • EAS 2.0 – QuickShift – Up & Down
  • Elektronické ovládání plynu
  • LED osvětlení zadních světel
  • Letmé zavěšení kol
  • MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System) 2.0
  • Originální nabíječka
  • Palivové mapy – 4 stupně
  • Pletená drátová kola RR
  • Plně nastavitelný podvozek
  • Přední vidlice Marcchochi s Diamond Like Carbon technoligií
  • Radiální třmeny BREMBO
  • RLM (Rear wheel Lift-up Mitigation)
  • TC – 8 stupňová kontrola trakce
  • Tlumič řízení CRC
MotorTříválec, 12 ventilů, DOHC
Objem válců798 ccm
Výkon103 kW (140 koní) při 13100 ot./min., 86 Nm při 10100 ot./min.
Maximální rychlost245 km/h
Hmotnost168 kg – suchá hmotnost
Objem nádrže16,6 L
Přední vidliceMarzocchi (UPSIDE-DOWN) Ø 43 mm, zdvih 125 mm s DLC technoligií
Zadní tlumičMono shock SACHS, zdvih 125 mm
Přední brzdyBREMBO radiální se 4 písty Ø 32 mm
Zadní brzdyBREMBO se 2 písty Ø 34 mm
Ráfky3,5″ x 17″, hliníková slitina, 6,0″ x 17″, hliníková slitina
Pneumatiky120/70 – ZR 17 M / C (58 W), 200/55 – ZR 17 M / C (75 W)
BarvaPearl Shock Red/Pearl Ice White | Pearl Shock Red/Carbon Metallic Black | Pearl Metallic Yellow/Black
ServisOlejový servis: 6000 km / 12 měsíců | Ventilový servis: 12000 km
Mohlo by vás zajímat:  Nové modely Honda NT1100 se představují pro rok 2025