Moto Morini GRANPASSO 1200. Každý kus je postavený na zakázku.

Rodištěm značky byla Bologna, pak se společnost přesunula do Trivolzio, mezi Milánem a Pavií, a zde přetransformovala svoji výrobu na moderní a výkonnou fabriku o rozloze 3.500 čtverečních metrů, kde se každý motocykl ze stáje Morini sestavuje ručně, počínaje motorem až po poslední šroub. Každý model je postaven na zakázku a na základě osobních specifikací osoby, která si ho objednala. Při čekání na hotový produkt mohou sledovat montážní proces osobně nebo na dálku. Řemeslné zpracování a italský styl jsou dvěma základy každého Moto Morini.

Duší je motor Bialbero 1200 CorsaCorta se dvěma válci umístěnými do V v úhlu 87°. Tento motor, zkonstruovaný Francem Lambertinim, přivádí zpět k životu slavnou minulost značky Moto Morini.  Objem válců 1187 cm3, čtyři ventily, kapalinou chlazený, blok motoru s klikovou skříní, dvě vačkové hřídele, hlavy z hliníkové slitiny s 10% křemíku – motor Bialbero 1200 CorsaCorta kombinuje některé typické znaky italských motorů s inovativními myšlenkami: např. smíšené řešení ventilového rozvodu, kdy jsou vačkové hřídele poháněné dvěma protilehlými řetězy, a ty pohání společná kliková hřídel, která prochází skrze V obou válců.

Granpasso 1200 má v sobě dvě duše: všestranného scramblera a závodní motocykl. Přední kolo o rozměru 19″ a světlá výška znamenají, že na konci asfaltové silnice může jezdec  bez obav pokračovat dál. Precizní a vybroušený rám zaručuje, že každá jízda bude příjemným zážitkem. Při jízdě na Granpassu 1200 si pohodlí užije dokonce i spolujezdec, a to díky držadlům, která vylepšují ergonomii a bezpečnost. Na rozličné povětrnostní podmínky vyzrajete pomocí snadno nastavitelného štítu, který lze ovládat i za jízdy.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“388″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

TECHNICKÉ ÚDAJE

  
GRANPASSO 1200GRANPASSO 1200
ROZMĚRY, HMOTNOSTROZMĚRY, HMOTNOST
  
Celková délka                                     2200 mm
  
Maximální šířka                                   930 mm
  
Výška sedla                                        875/830 mm
  
Světlá výška                                      200 mm
  
Výška řidítek                                       1180 mm
  
Výška přední stupačky                          360 mm
  
Výška zadní stupačky                         540 mm
  
Úhel natočení řidítek                            32° doprava/doleva
  
Hmotnost bez náplní210 kg
  
RÁMRÁM
  
Rám                                                   Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek
  
Rozvor                                               1490 mm
  
Úhel sklonu přední vidlice (Rake)     26,5°
  
Offset vidlice                                     135 mm       
  
  
  
BRZDY, KOLABRZDY, KOLA
  
Přední brzda                                     Brembo
  
Popis přední brzdy                           Dvojité kotouče o průměru 298 mm, jeden brzdový třmen, 2 pístkový, radiální pumpa
  
Zadní brzda                                      Brembo
  
Popis zadní brzdy                             1 brzdový kotouč, 255 mm, plovoucí, 2 pístkový
  
Přední pneumatika                            110/80 R 19 bezdušová
  
Zadní pneumatika                             180/55 R 17 bezdušová
  
Ráfky                                                 Hliníkové, s výpletem
  
Rozměr předního ráfku                     MT 2,50″ x 19″ DOT
  
Rozměr zadního ráfku                       MT 5,50″ x 17″ DOT
  
Pohon nápravy                                  Řetěz typu 525 (137ZRP)
  
Finální převodový poměr                  17/40
  
  
  
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
  
Přístrojová deska                     Otáčkoměr a rychloměr elektronický, s multifunkčním LCD displejem
  
Přívod paliva                            Elektronické vstřikování
  
  
  
MOTORMOTOR
  
Motor                                             FMVE01
  
Počet válců                                   2
  
Rozmístění válců                           Podélné, do V, svírají úhel 87°
  
Počet dob                                      Čtyřdobý
  
Pořadí zapalování                          0° vpředu, 270° vzadu
  
Chlazení                                         Kapalinou
  
Ventilový rozvod                             Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
  
Počet ventilů na válec                    4
  
Vrtání x zdvih                                  107 mm x 66 mm
  
Zdvihový objem motoru                  1187 cm3
  
Kompresní poměr                           12,2 : 1
  
Výkon                                              86,8 kW (118 HP) při 8400 ot./min
  
Kroutící moment                              103,6 Nm při 7000 ot./min
  
Vstřikování paliva                            Elektronické vstřikování
  
Průměr škrtící klapky                       54 mm
  
Počet injektorů                                2
  
Volnoběžné otáčky motoru             1400 ot./min
  
Startování                                        Elektrické
  
Mazání                                            Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem
  
Převodovka                                     S ozubenými koly, ve stálém záběru
  
Počet rychlostí                                6
  
Převodový poměr 1.                      13/36
  
Převodový poměr 2.                      17/32
  
Převodový poměr 3.                      20/30
  
Převodový poměr 4.                      22/28
  
Převodový poměr 5.                      23/26
  
Převodový poměr 6.                      24/25
  
Primární pohon                              S ozubenými koly
  
Primární převodový poměr            31/55
  
Spojka                                           Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)
  
Výfuk                                             Jeden tlumič, třícestný katalyzátor, lambda sonda
  
Emisní norma                                Splňuje EURO 3
  
  
  
ZAVĚŠENÍ KOLZAVĚŠENÍ KOL
  
Přední vidlice                                   Obrácená vidlice Marzocchi
  
Průměr vidlicové trubky                   50 mm
  
Zdvih předního kola                         175 mm
  
Zavěšení zadního kola                     Ohlins, jeden tlumič, laterální, nastavitelný
  
Zdvih zadního kola               200 mm
Mohlo by vás zajímat:  Dva modely a tři barevné možnosti pro 2025 Kawasaki Eliminator