Moto Morini GRANPASSO 1200. Každý kus je postavený na zakázku.

Rodištěm značky byla Bologna, pak se společnost přesunula do Trivolzio, mezi Milánem a Pavií, a zde přetransformovala svoji výrobu na moderní a výkonnou fabriku o rozloze 3.500 čtverečních metrů, kde se každý motocykl ze stáje Morini sestavuje ručně, počínaje motorem až po poslední šroub. Každý model je postaven na zakázku a na základě osobních specifikací osoby, která si ho objednala. Při čekání na hotový produkt mohou sledovat montážní proces osobně nebo na dálku. Řemeslné zpracování a italský styl jsou dvěma základy každého Moto Morini.

Duší je motor Bialbero 1200 CorsaCorta se dvěma válci umístěnými do V v úhlu 87°. Tento motor, zkonstruovaný Francem Lambertinim, přivádí zpět k životu slavnou minulost značky Moto Morini.  Objem válců 1187 cm3, čtyři ventily, kapalinou chlazený, blok motoru s klikovou skříní, dvě vačkové hřídele, hlavy z hliníkové slitiny s 10% křemíku – motor Bialbero 1200 CorsaCorta kombinuje některé typické znaky italských motorů s inovativními myšlenkami: např. smíšené řešení ventilového rozvodu, kdy jsou vačkové hřídele poháněné dvěma protilehlými řetězy, a ty pohání společná kliková hřídel, která prochází skrze V obou válců.

Granpasso 1200 má v sobě dvě duše: všestranného scramblera a závodní motocykl. Přední kolo o rozměru 19″ a světlá výška znamenají, že na konci asfaltové silnice může jezdec  bez obav pokračovat dál. Precizní a vybroušený rám zaručuje, že každá jízda bude příjemným zážitkem. Při jízdě na Granpassu 1200 si pohodlí užije dokonce i spolujezdec, a to díky držadlům, která vylepšují ergonomii a bezpečnost. Na rozličné povětrnostní podmínky vyzrajete pomocí snadno nastavitelného štítu, který lze ovládat i za jízdy.

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“388″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

TECHNICKÉ ÚDAJE

   
GRANPASSO 1200 GRANPASSO 1200
ROZMĚRY, HMOTNOST ROZMĚRY, HMOTNOST
   
Celková délka                                      2200 mm
   
Maximální šířka                                    930 mm
   
Výška sedla                                         875/830 mm
   
Světlá výška                                       200 mm
   
Výška řidítek                                        1180 mm
   
Výška přední stupačky                           360 mm
   
Výška zadní stupačky                          540 mm
   
Úhel natočení řidítek                             32° doprava/doleva
   
Hmotnost bez náplní 210 kg
   
RÁM RÁM
   
Rám                                                    Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek
   
Rozvor                                                1490 mm
   
Úhel sklonu přední vidlice (Rake)      26,5°
   
Offset vidlice                                      135 mm       
   
   
   
BRZDY, KOLA BRZDY, KOLA
   
Přední brzda                                      Brembo
   
Popis přední brzdy                            Dvojité kotouče o průměru 298 mm, jeden brzdový třmen, 2 pístkový, radiální pumpa
   
Zadní brzda                                       Brembo
   
Popis zadní brzdy                              1 brzdový kotouč, 255 mm, plovoucí, 2 pístkový
   
Přední pneumatika                             110/80 R 19 bezdušová
   
Zadní pneumatika                              180/55 R 17 bezdušová
   
Ráfky                                                  Hliníkové, s výpletem
   
Rozměr předního ráfku                      MT 2,50″ x 19″ DOT
   
Rozměr zadního ráfku                        MT 5,50″ x 17″ DOT
   
Pohon nápravy                                   Řetěz typu 525 (137ZRP)
   
Finální převodový poměr                   17/40
   
   
   
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
   
Přístrojová deska                      Otáčkoměr a rychloměr elektronický, s multifunkčním LCD displejem
   
Přívod paliva                             Elektronické vstřikování
   
   
   
MOTOR MOTOR
   
Motor                                              FMVE01
   
Počet válců                                    2
   
Rozmístění válců                            Podélné, do V, svírají úhel 87°
   
Počet dob                                       Čtyřdobý
   
Pořadí zapalování                           0° vpředu, 270° vzadu
   
Chlazení                                          Kapalinou
   
Ventilový rozvod                              Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
   
Počet ventilů na válec                     4
   
Vrtání x zdvih                                   107 mm x 66 mm
   
Zdvihový objem motoru                   1187 cm3
   
Kompresní poměr                            12,2 : 1
   
Výkon                                               86,8 kW (118 HP) při 8400 ot./min
   
Kroutící moment                               103,6 Nm při 7000 ot./min
   
Vstřikování paliva                             Elektronické vstřikování
   
Průměr škrtící klapky                        54 mm
   
Počet injektorů                                 2
   
Volnoběžné otáčky motoru              1400 ot./min
   
Startování                                         Elektrické
   
Mazání                                             Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem
   
Převodovka                                      S ozubenými koly, ve stálém záběru
   
Počet rychlostí                                 6
   
Převodový poměr 1.                       13/36
   
Převodový poměr 2.                       17/32
   
Převodový poměr 3.                       20/30
   
Převodový poměr 4.                       22/28
   
Převodový poměr 5.                       23/26
   
Převodový poměr 6.                       24/25
   
Primární pohon                               S ozubenými koly
   
Primární převodový poměr             31/55
   
Spojka                                            Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)
   
Výfuk                                              Jeden tlumič, třícestný katalyzátor, lambda sonda
   
Emisní norma                                 Splňuje EURO 3
   
   
   
ZAVĚŠENÍ KOL ZAVĚŠENÍ KOL
   
Přední vidlice                                    Obrácená vidlice Marzocchi
   
Průměr vidlicové trubky                    50 mm
   
Zdvih předního kola                          175 mm
   
Zavěšení zadního kola                      Ohlins, jeden tlumič, laterální, nastavitelný
   
Zdvih zadního kola                200 mm
Mohlo by vás zajímat:  Nová Moto Guzzi V7 Stone Corsa