Motocykl 100% vyrobený v Itálii z italských komponentů vyjma elektroniky, která je Bosh. Jedná se malosériového výrobce, cca 350 motocyklů ročně ručně vyrobených, takže exkluzivita pro jejich majitele je zaručena.
Nezkrocený, agresivní, smělý: Corsaro ZZ má stejně divokou duši jako předtím. Jinak se toho ale změnilo mnohem víc než co vidíte na první pohled: i vzhled je extrémně odlišný od ostatních motorek. Odvážný, rozhodný styl s ostrými liniemi, který nepodléhá módním trendům. Corsaro tak zůstává ikonou ve svém segmentu, s nepochybný, věčným kouzlem.
MotoMorini bylo založeno roku 1937 panem Morinim, který byl obdivovatelem Mussoliniho. Mussolini požádal o výrobu malých náklaďáčků pro armádu. Tuto žádost pan Morini přijal. Samotné logo je inspirováno německou orlicí a ostře řezaná písmena MM jsou inspirována označením SS jednotek. 1985 byl rokem, kdy nastal bankrot u značek Ducati, Cagiva, MV Agusta a Moto Morini. Stát všechny odkoupil, aby zachránil výrobu a pracovní místa.
Roku 2000 potomci pana Moriniho koupili zpět téměř zaniklou značku MotoMorini a věnovali se vývoji nového modelu a to včetně motoru. Bohužel k sériové výrobě nedošlo a společnost čekal bankrot. Rok 2010 byl pro MotoMorini rokem nového začátku. Pan Jannuzzelli značku zakoupil a ihned začal s vývojem nových motocyklů a zakázkovou výrobou. Roku 2015 představili novou modelovou řadu.
Každý motocykl Moto Morini je ručně postavený v moderní továrně v Itálii. Díky ruční práci, motocykl po motocyklu, má zákazník možnost rozhodovat o každém detailu, může si nechat uzpůsobit motocykl podle svých přání a spolupracovat na výsledné podobě se specialisty. S pomocí designerů je možné si zvolit to správné barevné schéma i speciální tuningové barevné efekty (např. sublimace s neskutečnou úrovní detailu).
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“370″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Motor
Typ motoru: | Dvouválec do V, úhel 87° |
Systém chlazení: | Kapalinou |
Objem: | 1200ccm |
Vrtání x zdvih: | 107X66 |
Kompresní poměr: | 11.9:1 |
Pohon: | Řetězem |
Výkon: | 139 koní (102,5 kW) @ 8.500 ot/min, 125 Nm @ 6.750 ot/min |
Brzdy
Brzdy přední: | Brembo, dva kotouče 320mm, radiální monoblok, ABS Bosch 9.1MP |
Brzdy zadní: | Brembo, jeden kotouč 220 mm, plovoucí se dvěma pístky |
Kola
Přední pneu: | 120/70 R 17 |
Zadní pneu: | 190/55 R 17 |
Rozměry
Délka: | 2070 mm |
Šířka: | 810 mm |
Výška sedadla: | 860 mm |
Světlá výška: | 150 mm |
Specifikace
Hmotnost při prázdné nádrži: | 192 kg |