Moto Morini Corsaro ZZ má divokou duši.

Motocykl 100% vyrobený v Itálii z italských komponentů vyjma elektroniky, která je Bosh. Jedná se malosériového výrobce, cca 350 motocyklů ročně ručně vyrobených, takže exkluzivita pro jejich majitele je zaručena.

Nezkrocený, agresivní, smělý: Corsaro ZZ má stejně divokou duši jako předtím. Jinak se toho ale změnilo mnohem víc než co vidíte na první pohled: i vzhled je extrémně odlišný od ostatních motorek. Odvážný, rozhodný styl s ostrými liniemi, který nepodléhá módním trendům. Corsaro tak zůstává ikonou ve svém segmentu, s nepochybný, věčným kouzlem.

MotoMorini bylo založeno roku 1937 panem Morinim, který byl obdivovatelem Mussoliniho. Mussolini požádal o výrobu malých náklaďáčků pro armádu. Tuto žádost pan Morini přijal. Samotné logo je inspirováno německou orlicí a ostře řezaná písmena MM jsou inspirována označením SS jednotek. 1985 byl rokem, kdy nastal bankrot u značek Ducati, Cagiva, MV Agusta a Moto Morini. Stát všechny odkoupil, aby zachránil výrobu a pracovní místa.

Roku 2000 potomci pana Moriniho koupili zpět téměř zaniklou značku MotoMorini a věnovali se vývoji nového modelu a to včetně motoru. Bohužel k sériové výrobě nedošlo a společnost čekal bankrot. Rok 2010 byl pro MotoMorini rokem nového začátku. Pan Jannuzzelli značku zakoupil a ihned začal s vývojem nových motocyklů a zakázkovou výrobou. Roku 2015 představili novou modelovou řadu.

Každý motocykl Moto Morini je ručně postavený v moderní továrně v Itálii. Díky ruční práci, motocykl po motocyklu, má zákazník možnost rozhodovat o každém detailu, může si nechat uzpůsobit motocykl podle svých přání a spolupracovat na výsledné podobě se specialisty. S pomocí designerů je možné si zvolit to správné barevné schéma i speciální tuningové barevné efekty (např. sublimace s neskutečnou úrovní detailu).

Mohlo by vás zajímat:  Čeští freestyle motokrosaři ovládli společně s Česákem týmovou soutěž

[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“370″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]

Motor

Typ motoru: Dvouválec do V, úhel 87°
Systém chlazení: Kapalinou
Objem: 1200ccm
Vrtání x zdvih: 107X66
Kompresní poměr: 11.9:1
Pohon: Řetězem
Výkon: 139 koní (102,5 kW) @ 8.500 ot/min, 125 Nm @ 6.750 ot/min

Brzdy

Brzdy přední: Brembo, dva kotouče 320mm, radiální monoblok, ABS Bosch 9.1MP
Brzdy zadní: Brembo, jeden kotouč 220 mm, plovoucí se dvěma pístky

Kola

Přední pneu: 120/70 R 17
Zadní pneu: 190/55 R 17

Rozměry

Délka: 2070 mm
Šířka: 810 mm
Výška sedadla: 860 mm
Světlá výška: 150 mm

Specifikace

Hmotnost při prázdné nádrži: 192 kg