Rodina Guzziů pocházela původně z Milána, nicméně od počátku století vlastnila rozsáhlé nemovitosti v Mandellu del Lario, v malé rybářské vesnici 10 km severně od východního břehu Lago di Como. Během první světové války se rozhodla matka, původem Angličanka, dopřát svým dětem Guiseppovi, Carlovi a jejich dvěma sestrám více bezpečí a čistého vzduchu a definitivně rodinu přestěhovala na venkov.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“257″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Mladší Carlo byl od mládí technicky nadán, měl velký pozorovací talent a smysl pro praktická řešení. Motocykly té doby, tj. těsně před první světovou válkou a během ní, byly poruchové a velice nespolehlivé, a tak Carlo Guzzi chtěl pomocí nejmodernějších poznatků a nejnovější techniky jednou postavit stroj podle vlastních představ. Carlo Guzzi ke konci války narukoval k italskému letectvu a tam se setkal se dvěma spolubojovníky, důstojníky Giorgiem Parodim a Giovannim Ravellim. Oba pocházeli z lepších rodin, první byl Janovan z bohaté rejdařské rodiny, druhý byl již v motocyklových kruzích velmi známý coby úspěšný závodník. Tak vznikl silný a po dlouhá léta úspěšný tým, v němž Carlo Guzzi vymýšlel a konstruoval, Ravelli zkoušel a závodil a Parodi zajišťoval financování.
Tak to všechno začalo. A dnes nejeden fanoušek každoročně s napětím očekává novinky značky, které se na trhu objeví. A věřte, že to stojí za to. Například model V7 slaví své padesáté výročí. V Miláně byla k vidění již třetí generace tohoto modelu. A s jakými novinkami u třetí generace tedy Moto Guzzi pro rok 2017 přichází? Vedle tří „běžných“ variant V7 III Stone, V7 III Special, V7 III Racer se menší skupina šťastných může stát majitelem modelu V7 III Anniversario, kterých se na trh dostane v limitované edici pouhých 750 ks .
Změny proběhly jak v designu tak především v motoru. Objem zůstal 744ccm, ale agregát má novou klikovou hřídel a výfukový systém. Dále si přepracováním prošlo mazání a chlazení motoru. Nyní má motor výkon 52 koní při 6.200ot/min. Kroutící moment má 60Nm při 4.900ot/min.
Úpravu zaznamenal i podvozek. Nová V7 má být ještě více dynamická při jízdě v zatáčkách. Ke zlepšení jízdních vlastností přispívají nové zadní tlumiče, které mají stavitelné předpětí pružin.