Kawasaki uvádí na trh hlavní modely 2021 a představuje nové technologické inovace

Po nedávném uvedení modelu Versys S si společnost Kawasaki vybrala 23. listopadu, aby debutovala s novými novými modely prostřednictvím online představení společností Kawasaki Motors Europe a Kawasaki Motors Corporation v Americe.

Společnost Kawasaki, která to podpořila, představila pod bannerem Rideology novou technologii zahrnující současné a budoucí myšlení o umělé inteligenci, hybridní technologii a vozidlech s vlastním řízením.

V hlavní řeči, kterou zdůraznil pan Masanori Inoue, generální ředitel společnosti Kawasaki Motorcycle & Engine Company, představila budoucí vize společnosti Kawasaki a její hlavní závazek vůči komunitě a planetě společnou scénu s modely ve dvou hlavních produktových rodinách pro evropský trh.

Mohlo by vás zajímat:  Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing na Dakaru 2021

ZX-10RR, který je šestým po sobě jdoucím titulem WorldSBK, Ninja ZX-10R a dokonalým výkonovým partnerem, obsahuje řadu vrcholů pro rok 2021, z nichž některé jsou snadno viditelné pro oči a další dále „pod kůží“.

Nový „aero-balíček“ Ninja, který jistě vytvoří konverzaci, debutuje s integrovanou technologií Winglet odpovědnou za dosažení o sedmnáct procent vyššího přítlaku ve srovnání se současným modelem a již jej ocenil šestinásobný mistr světa SBK, Jonathan Rea v nedávném závodním týmu Kawasaki Racing Team Zimní test v Jerezu.

Přepracované zadní sedadlo přispívá k oblasti nízkého tlaku za jezdcem, zatímco nové polohování kolíků, o 40 mm vyšší obrazovka a řídítka upravená podle vstupu jezdce KRT dobře ilustrují filozofii Kawasaki, nejen jednu funkci uchopení nadpisu, ale aktualizace napříč na palubě vezměte stroj Ninja třídy litrů na další úroveň.

A pro RR, přijetí pístů Pankl a odpovídajících pístních čepů spojených s ojnicemi Pankl, je závodní technologie osvědčena koly Marchesini, opletenými brzdovými hadicemi a maximální rychlostí otáček 400 ot./min ve srovnání se standardním ZX-10R.
 
U modelu Z H2 SE je silná a svalnatá přítomnost modelu Z H2 a jeho technologie Balanced Supercharged, šasi typu mřížovina a kryty světlometů vybavených TFT metrem posunuty na další úroveň pomocí třmenů Brembo Stylema a radiálního hlavního válce Brembo, které dobře ilustrují shoda výkonu a kvality vyzařovaná Z H2 SE. Okamžitě rozpoznatelné díky novému barevnému a grafickému zpracování – a těží z pokročilé technologie odpružení Skyhook od Showa – unikátní Supercharged Z H2 SE, který v roce 2021 ještě více vyleští korunu Hyper Naked.

Mohlo by vás zajímat:  Podmol hodlá bojovat a dojet do cíle i se zánětem šlach na ruce

 
Kvůli globální pandemii se v roce 2020 možná nebudou konat žádné významné mezinárodní přehlídky, ale to nezmenší touhy fanoušků Kawasaki po celém světě. A s debutem nejnovějších modelů Ninja třídy litrů a Z H2 SE a dalšími budoucími myšlenkami vypadá Kawasaki s nadějí a optimismem do roku 2021 a dále.

Foto: Kawasaki Motors Europe- Zdroj:Kawasaki Motors Europe