Kawasaki odhaluje nový symbol firemní identity River Mark

Společnost s více než 120letou historií, Kawasaki Heavy Industries (KHI), zahrnuje výrobní podniky se zaměřením na moře, zemi, vzduch a dokonce i do hlubokého vesmíru. V návaznosti na oznámení o vytvoření nové společnosti v rámci skupiny Kawasaki vytvořené za účelem výhradního zaměření na výrobu motocyklů a samostatných motorů nyní společnost Kawasaki Motors Ltd zavádí novou firemní identitu, která odráží jak aspekt dědictví tohoto globálního podniku, a symbolizovat optimismus budoucnosti.

The River Mark – což je stylizovaná reprezentace japonského znaku, který znamená řeka – se poprvé objevil v roce 1870, kdy byl spatřen na vlajkách lodí vlastněných loděnicí Kawasaki Tsukiji Shipyard, předchůdcem společnosti Kawasaki Heavy Industries. Společnost byla vytvořena Shōzo Kawasaki v roce 1878 a společnost se nejprve soustředila na stavbu lodí, která splnila touhu Japonska vyvážet zboží a aby ostrovní národ zaujal své místo na mezinárodní obchodní scéně. Díky dobré pověsti v oblasti námořních inovací a kvality stavby se ambiciózní společnost brzy rozšířila do stavebnictví, kolejových vozidel a výroby parních strojů, které konečně překonaly hranice Země vytvořením svého prvního letadla.

V klíčových bodech století a vývoji této obrovské společnosti s globálním dosahem a pověstí byla použita River Mark, jejíž aplikace je omezena na nejvýznamnější produkty Kawasaki své doby. V moderní době se River Mark znovu dostal do popředí, protože se odvážně objevil na krytech unikátních strojů Kawasaki, Ninja H2 a Ninja H2R poháněných jejich vlastními navrženými a vyrobenými přeplňovanými motory odhalenými v roce 2015.

Mohlo by vás zajímat:  Zpěvačka Olga Lounová se zúčastní Dakarské rallye s týmem ORION Moto Racing Group

Nyní, na 6. října 2021 společnost Kawasaki prohlásila, že je načase přijmout slavný River Mark jako symbol firemní identity a toto jednoduché, ale účinné kulaté logo je hlavním identifikačním symbolem pro společné úsilí mnoha společností a jejich různých produktů v komerční i veřejné spotřebitelské prostředí.

Pan Masaya Tsuruno, generální ředitel společnosti Kawasaki Motors Europe, v komentáři k zavedení nového loga uvedl:

„Svět se v průběhu století plus historie společnosti Kawasaki nezměnitelně změnil – v posledních několika letech nic jiného. Když zavádíme naši novou korporátní identitu s River Markem v jádru, snažíme se udělat další, odvážný krok v oblasti technologií a inženýrství a také zlepšit životy bezpočtu lidí na celém světě se zaměřením na udržitelnost a rozvíjející se zelené technologie. Zatímco některé věci se mění, jiné zůstávají konstantní, například náš závazek být nejlepší v námi zvolených oborech; River Mark je vhodným symbolem tohoto závazku. “

Foto:Kawasaki Motors Europe N.V. Zdroj:Kawasaki Motors Europe N.V.