Kawasaki, která teprve nedávno představila své nové EV motocykly třídy A1 s licencí, učinila další obrovský krok na cestě ke svému dlouhodobému cíli uhlíkové neutrality představením prvního sériově vyráběného modelu Strong Hybrid na světě. Zcela nová Ninja 7 Hybrid ve snaze „Change the Game“ nabízí jedinečné okno do světa budoucích motocyklů, ale v současném časovém rámci s prvními modely, které by se měly objevit na showroomu v lednu 2024.
Srdcem Ninja 7 Hybrid je inovativní kombinace zcela nového paralelního dvojitého, vodou chlazeného čtyřtaktního motoru o objemu 451 ccm – doplněného o manuální nebo automaticky řazené převody – a trakčního motoru a baterie; futuristická kombinace, která nabízí řadu nových jízdních zážitků plus výkon motoru 43,5 kw, který díky „e-boost“ vzroste na působivý hybridní čistý výkon 51,1 kw. Pokud jde o točivý moment, údaje jsou stejně působivé, s maximálním výkonem systému s ICE a EV v kombinaci 60,4 N·m {6,2 kgƒ·m} při pouhých 2 800 ot./min.
Ninja 7 Hybrid váží 227 kg a je to paket střední velikosti nabízející celkový výkon třídy 650 ccm až 700 ccm s okamžitou akcelerací, která konkuruje supersportovnímu modelu třídy 1 000 ccm z pevného startu (s Kawasaki e -funkce boost, kterou již viděli na jejich EV strojích) a úspora paliva srovnatelná s třídou 250 ccm s certifikací WMTC Class 3-2 4,0 l/100 km, která je v režimu ECO-HYBROD ještě hospodárnější. Kromě toho mohou jezdci přepínat mezi třemi jízdními režimy (SPORT-HYBRID, ECO-HYBRID, EV**), z nichž každý nabízí odlišný jízdní charakter, protože se přizpůsobí široké škále jízdních situací.
Mezi další inovace patří funkce zastavení při volnoběhu, kdy se spalovací motor zastaví při zastavení, aby se šetřilo palivo a snížily emise, plus Automatic Launch Position Finder (ALPF), který – když je zvolen – automaticky volí první rychlostní stupeň při stání a režim chůze vpřed a vzad. pomoc při manévrování při nízké rychlosti a parkování. Kromě toho je tento inovativní nový model schopen „sklízet“ energii během jízdy díky regeneračnímu systému, což znamená, že když jezdec pustí plyn, energie zpomalení se recykluje zpět do baterie. To přispívá k delšímu cestovnímu dosahu.
S využitím speciálně navržené verze známého mřížového typu podvozku Kawasaki, „balení“ benzínového motoru a 9kw max. trakčního motoru odhaluje kompaktní zdvojenou pohonnou jednotku s 48V lithium-iontovou baterií blízko středu podvozku pro idealizaci rozložení hmotnosti. Trakční motor je vybaven invertorem ISG (který překrývá střídavý proud na stejnosměrný proud a naopak) a konvertorem stejnosměrného proudu (převádí 48 V bateriové sady na 12 V energii vyžadovanou ECU a dalšími systémy), dvojice jsou sjednoceny, což pomáhá aby se šetřilo místo.
Ninja 7 Hybrid je oslnivý v jedinečné úpravě HEV kombinující matnou limetkově zelenou pod kapotou se stříbrnou a černou karoserií předurčenou – stejně jako její technické inovace – odlišit tuto motorku od „běžného stáda“. Ergonomicky uvolněná a sportovní jízdní poloha usnadňuje jezdci směrem k prvotřídnímu kokpitu a pečlivě promyšlenému uspořádání rozvaděče; oba jsou navrženy tak, aby byly intuitivní a vzbuzovaly důvěru. U měřičů zahrnuje plnobarevné TFT zařízení připojení chytrého telefonu prostřednictvím vlastní verze aplikace Rideology The App, což přispívá k lepšímu zážitku z jízdy na motocyklu.
Jako první svého druhu nastavuje Ninja 7 Hybrid laťku pro motocykly HEV. Tento revoluční nový model, který nabízí ty nejlepší prvky modelů ICE a EV a je schopen se pohybovat v městské džungli i na venkově. Díky svému vzrušujícímu charakteru a četným inovativním funkcím Ninja 7 Hybrid skutečně zahajuje novou éru zážitků z jízdy.