Unikátní technologie dvouspojkových převodovek Honda získává na popularitě – v roce 2013 se řada strojů s dvouspojkovou převodovkou rozšíří o model CTX 700.
Od svého představení v modelu VFR 1200F v květnu 2010 technologie dvouspojkových převodovek Honda pro motocykly neustále získává na popularitě. Stroj s dvouspojkovou převodovkou si zakoupilo již přes 12 500 evropských zákazníků. V roce 2012 se seznam motocyklů s dvouspojkovou převodovkou rozšířil o čtyři nové modely: Integra, NC 700X, NC 700S a Crosstourer.
U oblíbeného modelu NC 700X měsíční podíl verze s dvouspojkovou převodovkou od jejího uvedení v dubnu 2012 do února 2013 narostl z 10 na 44 %. U cestovního endura Crosstourer se počet verzí s dvouspojkovou převodovkou od února 2012 do února 2013 také výrazně zvýšil, a to meziročně z 25 na 70 %.
Dnes společnost Honda potvrdila, že na podzim 2013 řady strojů s dvouspojkovou převodovkou rozšíří modely CTX 700 a CTX 700N. U obou těchto strojů bude dvouspojková převodovka součástí standardní výbavy a spolu s řadou nových modelů budou tyto novinky poprvé představeny na listopadovém veletrhu EICMA v Miláně.
Oba nové modely – polokapotovaná verze CTX 700 a „nahá verze“ CTX 700N – byly poprvé představeny na mezinárodní výstavě motocyklů v Chicagu. Jejich koncepce vychází z filozofie „komfortního cestovního stroje“. Obě verze jsou vybaveny řadovým dvouválcovým motorem se zdvihovým objemem 670 cm3 a výkonem 35 kW, jenž se vyznačuje vysokým točivým momentem v nízkých a středních otáčkách a mimořádně příznivou spotřebou; jeho kompaktní rozměry a náklon směrem vpřed pod úhlem 62° přispívají k nízkému těžišti stroje, což spolu s polohou jezdce s nohama vpřed a s výškou sedla 720 mm vytváří unikátní kombinaci komfortu a manévrovatelnosti. Pokud k tomu přidáte designové prvky z unikátního GL 1800 Gold Wing, získáte dva dostupné stroje s výrazným charakterem vhodné pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2.
Tisková zpráva/-PS-