
Model Forza 125 je vybaven novým čtyřventilovým motorem se vstřikováním paliva PGM-FI, zkonstruovaným pro podávání velkého výkonu ve středních a vysokých otáčkách. Díky podle výrobce nejlepšímu pružnému zrychlení z 90 km/h ve své třídě, svižným rozjezdům a přesvědčivým výkonům při vyšších rychlostech je každá jízda zážitkem.
Kapalinou chlazený jednoválec má výkon 10,5 kW a zcela jistě nebude mít problém udržovat povolenou 90 kilometrovou rychlost, ve své kategorii bude patřit mezi ty svižnější jedince. Spotřeba by se měla držet něco málo přes dva litry benzínu a tak na 11,5 litrovou nádrž ujedete slušnou řádku kilometrů.
Ale výkon není všechno. Model Forza 125 ukrývá celou řadu úžasných vlastností, které vám přinesou něco navíc. Technologie nízkého tření v kombinaci s vypnutím motoru při volnoběhu zajišťují výjimečně nízkou spotřebu paliva 43,5 km/l (režim WMTC), díky které můžete jezdit dále a delší dobu. Vyznačuje se také snadnou ovladatelností. Hmotnost pouhých 162 kg (bez ABS) zvyšuje nejen výkony, ale rovněž zlepšuje manévrovatelnost při rychlosti chůze a usnadňuje parkování.
Vysoko umístěné přístroje, které byly navrženy s důrazem na snadnou přehlednost, zahrnují inverzní podsvícený LCD displej. Otáčkoměr a ukazatel rychlosti s výrazným barevným podsvícením se vyznačují elegantními křivkami. Na centrálním LCD displeji se nacházejí hodiny (s velkými čísly), ukazatel množství paliva, údaj o průměrné spotřebě, údaj o spotřebě paliva za zvolený úsek, dvě denní počítadla ujetých kilometrů (A a B), tachometr a ukazatel teploty chladicí kapaliny. Výškově stavitelné plexi je příjemným zvýšením komfortu během jízdy.
Nový skútr Forza 125 byl navržen pro ty evropské zákazníky, kteří od 125cm3 skútru požadují více: vyšší výkon, lepší agilitu a větší praktičnost. Rozhodující jsou pro ně styl, kvalita a výkon; od svého života očekávají co nejvíce a každý zážitek chtějí prožít naplno.
Model Forza 125 je k dispozici ve dvou verzích, Forza 125 a Forza 125 ABS s kombinovaným systémem ABS (C-ABS).
Typ: | Honda Forza 125 |
---|---|
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní čtyřventilový jednoválec SOHC |
Vrtání × zdvih: | 52.4 x 57.9 mm |
Karburace: | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr: | 11:5:1 |
Zdvihový objem motoru: | 124.9 ccm |
Max. výkon: | 10.5 kW při 8 750 ot./min |
Max. točivý moment: | 12 Nm při 8 250 ot./min |
Startér: | Elektrický ACG |
Spojka: | Automatická odstředivá suchá spojka |
Stálý převod: | Klínový řemen |
Převodovka: | Bez řazení – klínový řemen |
Typ převodovky: | CVT |
Přední brzdy: | 256 mm kotouč |
Zadní brzdy: | 240 mm kotouč |
Přední zavěšení: | Teleskopická přední vidlice |
Zadní zavěšení: | Kyvná vidlice s dvěma tlumiči |
Velikost přední pneumatiky: | 120/70-15 |
Velikost zadní pneumatiky: | 140/70-14 |
Rozměry (D × Š × V): | 2 134 x 748 x 1 452 mm |
Typ rámu: | Ocelový |
Objem palivové nádrže: | 11.5 l |
Spotřeba paliva: 2 | 3 l / 100 km |
Světlá výška: | 148 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 161 kg |
Výška sedla: | 780 mm |
Rozvor: | 1 490 mm |