Ducati potěší své skalní fanoušky novou sportovní verzí Multistrady V4 Pikes Peak. 17ti palcová kovaná kola, jednostranná zadní kyvná vidlice, elektronický podvozek Öhlins Smart EC 2.0 identický s Panigale V4 S a Streetfighterem V4 S a speciální grafika v kombinace s motorem V4 Granturismo.
Multistrada V4 Pikes Peak byla vyvinuta s cílem přivést sportovní kvality modelu Multistrada V4 S do extrému: kovaná 17″ kola se sportovními pneumatikami, jednostranná kyvná vidlice, elektronické odpružení Öhlins, nový jízdní režim Race, speciální grafika a karbonové doplňky. Motocykl, který je ostrý, přesný a efektivní i na trati.
V4 Pikes Peak je vůbec první Multistrada, která je vybavena elektronickým odpružením Smart EC 2.0 Öhlins. Tento systém je stejný, jaký používá Ducati pro Panigale V4 S a Streetfighter V4 S. Je to systém, který dynamicky přizpůsobuje vlastnosti podvozku stylu jízdy jezdce. Tato technologie vypůjčená od supersportovních motocyklů Ducati je poprvé v modelové řadě Multistrada kombinována s jízdním režimem Race.
Technické parametry
Motor | |
---|---|
Typ | V4 Granturismo 90°,protiběžná kliková hřídel, kapalinou chlazený, 4 ventil, 2 svíčky na válec |
Zdvihový objem | 1158 ccm |
Vrtání x Zdvih | 83 x 53,5 mm |
Kompresní poměr | 14:1 |
Výkon motoru | 170 hp – 125 kW @ 10500rpm |
Točivý moment | 125 Nm @ 8750rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a čtyřma Lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down |
Poměr | 1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25 |
Primární převod | poměr 1.8:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 16 zubů |
Zadní ozubené kolo | 42 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo |
Podvozek | |
Rám | hliníková slitina |
Rozvor | 1595 mm |
Sklon | 25,75° |
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down Öhlins 48 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 – elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku |
Přední zdvih | 170 mm |
Přední ráfek | Marchesini kovaný z lehké slitiny 3,5″ x 17″ |
Přední pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17 |
Zadní odpružení | plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 – elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 170 mm |
Zadní ráfek | Marchesini kovaný z lehké slitiny 6″ x 17″ |
Zadní pneu | Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17 |
Přední brzdy | 2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema M50, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu |
Zadní brzdy | 265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 22 L |
Suchá hmotnost | 214 kg |
Přístroje | plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem |
Záruka | 2+2 roky bez omezení km (4Ever Multistrada) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | nastavitelná 840 – 860 mm |
Výbava | jízdní režimy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a navigačním systémem, rychlořazení up/down (DQS), Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, karbonový přední blatník, homologovaná koncovka výfuku Akrapovic |
Servis | olejový servis: 15.000 km / 24 měsíců Kontrola vůle ventilů: 60.000 km |