DesertX je první moderní Ducati s 21″ předním kolem a 18″ zadním, odpružením s dlouhým zdvihem a novým rámem navrženým speciálně pro off-roadové zážitky. Estetika DesertX spojuje klasické prvky dakarových speciálů s téměř dotykovým rozhraním. Je tradiční a digitální zároveň. Ergonomie a aerodynamika dávají život motocyklu, který má off-road jako přirozené území a zároveň zůstává pohodlný, snadný a bezpečný pro městské dojíždění a dlouhé cestování.
21“ přední a 18“ zadní kola, odpružení s dlouhým zdvihem, velkorysá světlá výška (250 mm) a terénní rám navržený a testovaný tak, aby obstál v těch nejnáročnějších podmínkách. Dojem robustnosti vyvolává hliníkový kryt, který pokrývá většinu motoru a vytváří vizuální kontinuitu s přední částí motocyklu. Všestrannost DesertX se odráží také v jízdních režimech: je jich 6, přičemž Enduro a Rally jsou určeny speciálně pro zážitek z jízdy v terénu.
Jakkoli DesertX vzdává jasnou poctu Enduro strojům minulosti, všechny detaily Ducati přepracovala s cílem udělat motocykl absolutně současný. Dvojité full LED DRL jsou integrovány do čelního skla, bez jakékoli další viditelné struktury. Autentičnost DesertX podtrhuje kovová palivová nádrž s velkou kapacitou a excentrickým uzávěrem.
Parametry
Motor | |
---|---|
Typ | kapalinou chlazený dvouválec do L, 4 ventil Desmodromic, Testastretta 11* |
Zdvihový objem | 937 ccm |
Vrtání x Zdvih | 94 x 67,5 mm |
Kompresní poměr | 13.3:1 |
Výkon motoru | 110hp – 81kW @ 9250rpm |
Točivý moment | 92Nm @ 6500rpm |
Palivový systém | elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire |
Výfuky | ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami |
Emise | Euro 5 |
Převody | |
Převodovka | 6ti stupňová |
Poměr | 1=38/14, 2=31/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/25 |
Primární převod | poměr 1.85:1 |
Sekundární převod | řetěz |
Přední ozubené kolo | 15 zubů |
Zadní ozubené kolo | 49 zubů |
Spojka | antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná |
Podvozek | |
Rám | příhradový z ocelových trubek |
Rozvor | 1608 mm |
Sklon | 27,6° |
Přední odpružení | 46 mm plně nastavitelná upside-down vidlice KYB |
Přední zdvih | 230 mm |
Přední ráfek | drátěné, bezdušové 2,15″ x 21″ |
Přední pneu | Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 – 21 M/C 54V M+S TL |
Zadní odpružení | plně nastavitelná KYB pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice |
Zadní zdvih | 220 mm |
Zadní ráfek | drátěný, bezdušový 4.50″ x 18″ |
Zadní pneu | Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL |
Přední brzdy | 2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosh Cornering ABS |
Zadní brzdy | 265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS |
Ostatní | |
Palivová nádrž | 21 l |
Suchá hmotnost | 202 kg |
Přístroje | 5″ TFT barevný display |
Záruka | 2+2 roky bez omezení km (4Ever Multistrada) |
Provedení | dvoumístné |
Výška sedla | 875 mm |
Výbava | přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, rychlořazení up/down (DQS), tlumič řízení |
Servis | olejový servis: 15.000 km/12 měsíců Desmoservis: 30.000 km |