Bridgestone vytvořil širokou internetovou platformu, jejímž prostřednictvím sdílí s fanoušky jízdy v jedné stopě nezapomenutelné příběhy a zážitky, související s pneumatikami Bridgestone pro motocykly. Uživatelé na ní naleznou také tipy pro návštěvu úžasných míst při dobrodružných výpravách.
Obsah portálu lze sdílet napříč sociálními sítěmi včetně textů, videí a zvukových záznamů – fanoušci motocyklů mohou touto multimediální krajinou projíždět kdykoli, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Platforma pro „poutavé příběhy“ nabízí jak zprávy ze světa Bridgestone, tak i zkušenosti a zážitky motocyklistů ve snadno srozumitelném podání s mnoha podrobnostmi.
„Cílem motocyklové divize Bridgestone je dopřávat každému jezdci pocit bezpečí a poskytovat mu potěšení z jízdy, ať se vydá kamkoli. A také se chceme dozvídat všechno o dobrodružstvích, která naši zákazníci podnikají, a sdílet jejich zážitky s ostatními motocyklisty. To je účelem ‚poutavých příběhů‘. S fanoušky jízdy v jedné stopě se chceme potkávat na našem novém portálu i na cestách,“ vysvětluje Nico Thuy, vedoucí evropské motocyklové divize společnosti Bridgestone Europe.
Jedním z prvních příběhů značky Bridgestone je The Long Run, pětidílná série videí o týmu YART Yamaha Official EWC Team, který se nyní účastní mistrovství světa ve vytrvalostních závodech na pneumatikách Bridgestone („Není to jen tovární tým, je to také rodina a azyl pro šílené blázny do motocyklů,“ přiznává Mandy Kainz, manažer týmu YART).
Druhý díl, zveřejněný 12. května, nám ukazuje zákulisí nejlepšího vytrvalostního závodu na světě, 24 h Le Mans Moto, který se uskutečnil ve dnech 15. až 16. dubna 2017.
Naleznete tady další příběhy od společnosti Bridgestone, například o partnerství se společností Saroléa, která nahrazuje spalovací motory elektromotory a můžete také sdílet zkušenosti, zážitky a příběhy s ostatními motocyklisty (Dobrodružná jízda Walesem: proč jet na jih, když se na sever odtud můžete vydat do hor po silnicích plných zatáček?).