Na trhu se objevuje „mrňous“ od BMW a značka k této příležitosti naplánovala velmi agresivní kampaň ještě před tím, než se motocykl objeví u prodejců po celém světě. Ale místo toho, aby se lidem neustále „omílalo“, jak dobrý G310R využívající klasické německé technologie je, BMW se teď snaží hrát jinou melodii. Do hry mají vstoupit emoce. Kvalita německých motorek BMW je známá. Opakování stejného se může změnit v klišé.
BMW představuje G310R jako životní styl mladé generace. Součást každodenního života mladých. Mladých při překonávání nástrah v džungli městského života, mladých při romantických výletech do přírody, mladých při sportovních jízdách na uzavřených okruzích i mimo ně. Prostě mladých…
A jak to bude doopravdy? Bude BMW G310S jen další z maloobjemových motorek v nabídce nebo nás čeká „kdo nemá G310R není in“? Počkejme si, uvidíme.