BMW Motorrad nedávno představilo novou modelovou řadu svých motocyklů s označením „G“. Jde o lehké jednoválcové stroje pro nejširší použití. Jedním z nich je univerzální model GS, určený pro jízdu v terénu (německy Galände) i na silnici (německy Straße). Jeho prodejní cena je nastavena na 154 900 Kč, což z něj činí nejdostupnější GS model v portfoliu nabídky BMW Motorrad.
Zážehový čtyřdobý jednoválec s objemem 313 cm3 disponuje výkonem 25 kW/34 k a je schopen motocyklu s hmotností jen 169,5 kg poskytnout optimální dynamiku pro mladší začínající jezdce. Motocykl mohou používat jezdci od 18 let s řidičským průkazem A2.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“277″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Technické údaje
Motor | |
---|---|
Typ | Vodou chlazený čtyřdobý jednoválec, čtyři ventily, dva vačkové hřídele |
Vrtání x zdvih | 80 mm x 62,1 mm |
Zdvihový objem | 313 ccm |
Nominální výkon | 25 kW (34 PS) při 9500 ot/min (ECE Verze) |
Největší točivý moment | 28 Nm at 7500 U/min |
Kompresní poměr | 10,6:1 |
Úprava paliva/ Systém řízení motoru | Elektronické vstřikování paliva BMS-E2. |
Čištění spalin | Uzavřený třícestný katalyzátor, emisní norma EU-4 |
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva | |
Největší rychlost | 143 km/h |
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km | 3,33 l |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín Natural 95 |
Elektrické systémy | |
Alternátor | Alternátor 308 W |
Baterie | 12 V / 8 Ah, bezúdržbová |
Přenos energie | |
Spojka | Mechanicky ovládaná spojka v olejové lázni |
Převodovka | 6-stupňová převodovka integrovaná v bloku motoru. |
Pohon | Řetězová sada |
Podvozek / brzdy | |
Rám | Trubkový ocelový rám |
Vedení předního kola / odpružení | Upside-down vidlice Ø 41 mm |
Vedení zadního kola / odpružení | Hliníková kyvná vidlice, nastavitelné předpětí |
Dráha pružiny vpředu /vzadu | 180 mm / 180 mm |
Rozvor kol | 1 420 mm |
Závlek | 98 mm |
Rejdový úhel hlavy | 63,3° |
Kola | Litá kola z hliníkové slitiny |
Rozměr ráfků vpředu | 2,50 x 19″ |
Rozměr ráfků vzadu | 4,0 x 17″ |