Motocykly ve stylu Bagger jsou pověstné svojí extravagancí a originalitou. BMW K 1600 B je vybavené nejmodernějšími technologiemi, ovšem v tradičním stylu připravené pro svobodné cestování na dlouhé vzdálenosti. Je to unikátní motocykl, který rozšířil nabídku BMW Motorrad pro modelový rok 2017. S napříč uloženým řadovým šestiválcem o objemu 1,6 litru jde o zcela výjimečný stroj, který je nyní připraven na prohlídku u prodejců BMW Motorrad po celé České republice.
BMW K 1600 B disponuje nejvyšším výkonem 118 kW/160 k a 70 % jeho točivého momentu je k dispozici již od 1500 1/min. Motocykl může být vybaven volitelnou výbavou. Jmenujme například zpětný chod, audiosystém nebo asistent řazení. Po dosažení cíle zajistí asistent couvání bezproblémové manévrování. Výběr možnosti Keyless Ride doplňuje další výrazný technický prvek, který dokonale završuje celý paket.
Standardní dynamický systém ESA zaručuje optimální ovladatelnost a dynamiku jízdy. Navíc nastavení „CRUISE“ poskytuje komfort příjemného tlumení. Stupačky typické pro model Bagger jsou zárukou uvolněné polohy. S rozsáhlým dalším volitelným příslušenstvím, jako jsou přední reproduktory, asistent rozjezdu ve svahu (HSC), asistent řazení nebo další úložné prostory je lehké zvýšit komfort zcela individuálním způsobem.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“301″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“0″ thumbnail_width=“100″ thumbnail_height=“75″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“0″ ajax_pagination=“0″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Show as slideshow]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]
Technické údaje | |
Motor | |
Typ | Olejem a vodu chlazený čtyřdobý řadový šestiválec, dva vačkové hřídele, čtyři ventily na válec |
Vrtání x zdvih | 72 mm x 67,5 mm |
Zdvihový objem | 1 649 cm3 |
Nominální výkon | 118 kW (160 k) při 7 750 ot/min |
Největší točivý moment | 175 Nm při 5 250 ot./min |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Úprava paliva/ Systém řízení motoru | Elektronické vstřikování |
Čištění spalin | Třícestný katalyzátor, plní normu EURO 4 |
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva | |
Největší rychlost | Přes 200 km/h |
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km | 5,7 l |
Typ paliva | Bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95 |
Elektrické systémy | |
Alternátor | 700 W |
Baterie | 12 V/19 Ah, bezúdržbová |
Přenos energie | |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
Převodovka | 6stupňová spárová se šikmým ozubením |
Pohon | Kardan |
Podvozek / brzdy | |
Rám | Mostový hliníkový rám, motor součástí nosné struktury |
Vedení předního kola / odpružení | BMW Motorrad Duolever; centrální pružicí vzpěra |
Vedení zadního kola / odpružení | BMW Motorrad Paralever |
Dráha pružiny vpředu /vzadu | 115 mm /125 mm |
Rozvor kol | 1 618 mm |
Závlek | 106,4 mm |
Rejdový úhel hlavy | 62,2° |
Kola | Kola z hliníkové slitiny |
Rozměr ráfků vpředu | 3,50 x 17″ |
Rozměr ráfků vzadu | 6,00 x 17″ |
Pneumatiky vpředu | 120/70 ZR 17 |
Pneumatiky vzadu | 190/55 ZR 17 |
Brzdy vpředu | Dvoukotoučová, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny |
Brzdy vzadu | Dvoukotoučová, průměr 320 mm, dvoupístkový třmen |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (částečně integrální) |
Rozměry / hmotnost | |
Délka | 2 489 mm |
Šířka (nad zrcátkem) | 1 000 mm |
Výška (bez zrcátek) | 1 465 mm |
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla | 750 mm (výška sedla*: 780 mm) *OE (volitelná výbava) |
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla | 1 720 mm (výška sedla*: 1 770 mm) *OE (volitelná výbava) |
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) | 336 kg |
Celková přípustná hmotnost | 560 kg |
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) | 224 kg |
Využitelný obsah nádrže | 26,5 l |
z toho rezerva | 4 l |