Triumph Bonneville Bobber Black. Temnější bratr svého jmenovce!

Vznik tohoto ikonického motocyklu je inspirován rokem 1940 a zavede Vás zpět do minulosti. Nový Bobber dokonale vystihuje principy skutečného Bobbera svou svalnatou stavbou se smyslem pro detail.

Kompletně zahalen do černé, menší a širší přední kolo, LED přední světlo, širší přední vidlice, dva kotouče s Brembo brzdiči, tempomat.

Uprostřed černého trubkového rámu je umístěný řadový dvouválec o objemu 1200 ccm. Motor s označením High Torque má nejen 77 koní výkonu, 106 Nm točivého momentu ale i elektricky ovládaný plyn „ride-by-wire“. Novinkou je tempomat se zcela jednoduchým jednotlačítkovým ovládáním.

Technická specifikace

 

Motor a Převodovka
Typ Kapalinou chlazený, SOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270°  
Obsah 1 200 cm3  
Vrtání / Zdvih 97,6 x 80 mm  
Palivový systém Vícebodové sekvenční vstřikování  
Výfukový systém 2 do 2  
Sekundární převod Řetěz X-kroužek  
Spojka V olejové lázni, vícelamelová  
Převodovka Šestistupňová  
Rám, Podvozek, Přístrojová deska
Rám Ocelový kolébkový rám  
Kyvná vidlice Oboustranná, trubková, ocelová  
Přední kolo S drátěným výpletem, 32 drátů, 19 x 2,5´  
Zadní kolo S drátěným výpletem, 32 drátů, 16 x 3,5´  
Přední pneu 130/90 B16  
Zadní pneu 150/80 R16  
Přední odpružení Teleskopická vidlice Kayaba, průměr 47 mm, zdvih 90mm  
Zadní odpružení Jedna pružící jednotka Kayaba, stavitelné předpětí, zdvih 77 mm  
Přední brzdy Dva kotouče, průměr 310mm, dvoupístkové plovoucí brzdiče Brembo, ABS  
Zadní brzda Jednokotoučová, průměr 255mm, dvoupítskový brzdič Nissin, ABS  
Rozměry
Šířka 760 mm  
Výška 1025 mm  
Výška sedla 690 mm  
Rozvor 1 510 mm  
Úhel řízení 25,8°  
Hmotnost (suchá) 237,5 Kg  
Objem nádrže 9,1 litrů  
Výkon
Maximální výkon 77PS (56,6kW) při 6100 1/min.  
Maximální kroutící moment 106Nm při 4 000 1/min  
CO2 hodnoty EUR0 4 Standard: 119.0 g/km ** emisí CO2 a spotřeba paliva se měří v souladu s nařízením 168/2013/EC. Číselné údaje o spotřebě paliva se odvozují z konkrétních zkušebních podmínek, jsou určeny pouze pro srovnávací účely a nereflektují skutečné výsledky v běžných jízdních podmínkách.