Suzuki Intruder M1800R Limited Edition. Nespoutaná síla.

Muskulární design, obrovský, bezkonkurenční výkon a dokonalý styling. Vyspělý podvozek pro nenucenou, pohodlnou jízdu městem nebo do cizích zemí. Power‑cruiser Intruder M1800R tak představuje nedostižnou kombinaci nejmodernějších technologií a jedinečného stylu.

Technici od Suzuki si dali skutečně záležet, aby pohonnou jednotku našlapali tou nejmodernější technikou. Kapalinou chlazený DOHC V‑Twin motor o objemu 1783 cm3 je navržen tak, aby produkoval masivní a využitelný výkon se silnou odezvou točivého momentu. Systém SDTV s řízením sekundární sací klapky přispívá navíc k dosažení hladké reakce na plyn v nízkých a středních otáčkách. Suzuki Advanced Sump System (SASS), kompaktní systém mazání suché klikové skříně, snížil výšku motoru a zajistil nižší polohu klikové hřídele, čímž je dosaženo nízkého těžiště motocyklu pro jeho lepší ovladatelnost.

Podvozek je dostatečně dimenzovaný, aby zvládl obrovský potenciál motoru a nabídl dostatek pohodlí. Sedlo řidiče je klasicky široké a nízké, nohy jsou natažené pohodlně dopředu, posed je příjemný a uvolněný. Díky nastavitelnému předpětí pružiny naleznete optimální tvrdost podvozku pro každou jízdní situaci.

Zadní části dominuje 240 mm široká nízkoprofilová guma. Přední maska se stala již legendou – dává motocyklu jeho charakteristický vzhled. Je v ní schovaný přístrojový panel s digitálním otáčkoměrem, ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a další LED kontrolky. Analogový rychloměr je umístěný na vrcholu nádrže, kde najdete i duální tripmetr, palivoměr a hodiny.

Technické údaje:
typ motoru: čtyřdobý kapalinou chlazený dvouválec do V (54°)
rozvod: DOHC
zdvihový objem: 1 783 ccm
vrtání x zdvih: 112 x 90.5 mm
max. výkon: 92 kW/125 koní při 6 200 ot./min
max. kroutící moment: 160 Nm při 3 200 ot./min
spouštěč: elektrický
objem nádrže: 19.5 litrů
převodovka/sek.převod: 5 rychlostí/kardan
délka: 2 450 mm
šířka: 875 mm
výška: 1 130 mm
rozvor: 1 710 mm
světlá výška: 130 mm
výška sedla: 705 mm
pohotovostní hmotnost: 347 kg
odpružení předního kola: Teleskopická vidlice typu upside-down; vinutá pružina; olejový tlumič
odpružení zadního kola: Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou; vinutá pružina; olejový tlumič
brzdy přední: kotoučová dvojitá
brzdy zadní: kotoučová jednoduchá
pneumatiky přední: 130/70 R18 M/C 63V bezdušová
pneumatiky zadní: 240/40 R18 M/C 79V bezdušová
emisní norma: Euro 3

Napsat komentář