Stopětadvacítka od Kawasaki svým „větším kamarádkám“ ostudu neudělá

Na Ninje 125 je možné  jezdit už od 16-ti let s řidičským průkazem A1. I když je to „jen“ 125-ka, pořád je to Ninja a její motor si zachovává charakter svých větších sourozenců. V maximálních otáčkách dosahuje výkon 15 koní, ale už ve středních ot. dokáže překvapit a ostře vyrazit vpřed. Design byl inspirován od Kawasaki Racing Teamu ze závodní ZX-10RR. Stejně jako větší  i Ninja 125 nabízí svůdný vzhled plnohodnotného supersportu.

Zadní odpružení Uni Trak poskytuje vynikající schopnost držet zadní kolo vždy pevně na silnici a absorbovat rázy. Pohlcuje jak malé hrboly, které mírným zásahem dokáže komfortně tlumit, zatímco při u velkých nerovností pružení poskytuje síly. Díky 5stupňovému nastavení můžete přizpůsobit motocykl tak, aby vyhovoval jízdě sólo i ve dvou. Přední a zadní kotoučové brzdy nabízejí působivý brzdný výkon. Dvoupístové třmeny se zakusují do kotouče o ø290 mm vpředu a ø220 mm vzadu. Vykousaný design kotoučů přispívá ke sportovnímu vzhledu.

Jednoválec o objemu 125 ccm, stejně jako každý motor Kawasaki,  přináší i tento motor ve vyšších otáčkách ten správný zátah a pokračuje až do omezovače. Díky elektrickému startéru a vstřikování paliva Z125 nastartuje vždy na první brnknutí o tlačítko startéru.

Ergonomie NINJA 125 byla designovaná s ohledem na „street“ sportovní styl motocyklu. Jezdecká pozice je přirozeně agresivní, tak aby jezdec dosáhl snadno na řídítka.

Technické specifikace

Motor

Typ motoru                            Kapalinou chlazený, 4-taktní, jednoválec

Zdvihový objem                     125 cm³

Zdvihový objem                     125 cm³

Vrtání x zdvih                        58 x 47,2 mm

Kompresní poměr                  11.7:1

Ventilový rozvod                    DOHC, 4 ventily

Palivový systém                       Fuel injection: Ø 28 mm x 1

Způsob starování                    Elektrický

Mazání                                      Tlakové mazání, mokrá kliková skříň

 

Výkon & Převodovka

Maximální výkon                   11 kW {15 PS} / 10.000 min

Maximální točivý moment     11,7 N•m {1,2 kgf•m} / 7.700 min

CO2 emise                               66 g/km

Převodovka                              6 rychlostí

Spojka                                       Mokrá lamela

 

Rám & Rozměry

Typ rámu                                Trubkový, ocel

Stopa                                        90 mm

Zdvih předního kola              110 mm

Zdvih zadního kola                120 mm

Pneumatika, přední                100/80-17M/C 52S

Pneumatika, zadní                  130/70-17M/C 62S

D x Š x V                                    1.935 x 685 x 1.075 mm

Rozvor                                        1.330 mm

Světlá výška                               170 mm

Objem palivové nádrže           11 litrů

Výška sedadla                           785 mm

Pohotovostní hmotnost           148 kg

 

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední                         Single 290 mm petal disc. Caliper: Dual piston

Brzdy, zadní                           Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual piston

Odpružení, přední                  37 mm telescopic fork

Odpružení, zadní                   Uni-Trak, gas-charged shock with adjustable preload

Výkon & Převodovka

Maximální výkon                   11 kW {15 PS} / 10.000 min

Maximální točivý moment     11,7 N•m {1,2 kgf•m} / 7.700 min

CO2 emise                                 66 g/km

Převodovka                                6 rychlostí

Spojka                                         Mokrá lamela