Nová Yamaha TMAX 560

Legendární sportovní skútr bude nabízen ve dvou verzích: TMAX a TMAX Tech MAX. Nový TMAX se pro rok 2020 dočkal výrazného zvýšení výkonu díky použití silnějšího dvouválcového motoru s objemem zvýšeným na 560 ccm, který je vybavený novými lehkými písty z kovaného hliníku a nově konstruovanými ojnicemi. Nový motor má upravený tvar spalovacího prostoru zajišťující ekologický provoz a splňuje požadavky emisní normy Euro 5. Současně bylo přepracováno časování sacích a výfukových ventilů a byly instalovány větší 27mm sací ventily. Nový vstřikovač s 12 otvory byl přemístěn na spodní stranu sacího kanálu a nyní vstřikuje palivo přímo na zadní stěnu sacího ventilu, čímž je zajištěno účinnější spalování. Nahoru vedený výfukový systém 2 v 1 je za účelem snížení emisí vybaven předním a zadním katalyzátorem, které využívají platinové a rhodiové součásti. Zvuk motoru hraje v celkovém zážitku z jízdy významnou roli. V zájmu dosažení správného zabarvení byl sací a výfukový systém optimalizován. Díky 360stupňovému intervalu zapalování proslul TMAX zřetelným, čistým zvukem a díky přístupu Kanno Hyoka – testování smyslového vnímání lidí – vyladila společnost Yamaha zvuk nového motoru tak, aby dosahoval příjemnějšího a harmoničtějšího zabarvení.

Klíčovou vlastností, která přispívá k celkovému zlepšení kvality jízdy, je nový řemen převodovky CVT, který zajišťuje lepší schopnosti převodovky. Změněn byl rovněž celkový převodový poměr a charakteristika automatického řazení s cílem získat ekvivalent vyššího převodového stupně při daných otáčkách, což přináší plynulejší, uvolněnější jízdu v rozsahu běžné cestovní rychlosti. Přepracované zpřevodování nového modelu má rovněž zásluhu na rychlejší akceleraci.

Komfort spolujezdce a praktičnost měly nejvyšší prioritu, proto konstruktéři společnosti Yamaha v této oblasti provedli pro rok 2020 řadu významných změn. Nově tvarovaná zadní část modelu TMAX je užší, spolujezdci přináší lepší ergonomii a usnadňuje mu nasedání i sesedání. Přepracovaná zadní část a nové panely kapotáže rovněž poskytují lepší přístup ke stupačkám, aby si spolujezdec mohl užít pohodovější a zábavnější jízdu.

Klíčovým designovým prvkem jsou kompaktní nová přední LED směrová světla, která jsou zcela integrována do přepracovaných panelů. Lehká LED směrová světla dokonale splývají s novou kapotáží, vytvářejí elegantnější, sportovnější a agilnější vzhled .

Přepracovaná kapotáž je doplněna zcela novou zadní částí, kterou tvoří řada nových konstrukčních prvků inspirovaných supersportovními motocykly Yamaha a motocykly Yamaha Hyper Naked. Ústředním bodem je zcela nové zadní LED světlo ve tvaru písmene „T“. Nové boční kryty zvýrazňují agresivnější vzhled a navozují pocit lehkosti a hbitosti. Nová užší záď utváří sportovní a agilnější vzhled odrážející vyšší specifikaci a zvýšený výkon nového modelu pro rok 2020.

TMAX Tech Max umožňuje, aby jezdec zůstal ve spojení a měl dokonalou kontrolu nad svým vozidlem díky aplikaci MyTMAX Connect. Mobilní aplikace nabízí jezdcům na skútru TMAX Tech MAX přístup ke sledovacímu GPS systému a zásluhou lepšího zabezpečení poskytuje svým majitelům klid na duši.

Aplikace MyTMAX Connect zahrnuje také funkci upozornění při opuštění vymezeného prostoru či údajů o jízdě, dále pak varování při překročení rychlosti, funkci výstražného blikání směrovými světly a upozornění na vybitý akumulátor. Konektivita je jedinečná funkce, která majiteli modelu TMAX Tech MAX poskytuje vysokou úroveň kontroly nad zabezpečením jeho sportovního skútru a nabízí mu přístup k řadě dalších užitečných informací prostřednictvím mobilního telefonu.

Kromě všech vyspělých technologií, které nabízí verze TMAX, je prémiová verze TMAX Tech MAX vybavena také celou řadou exkluzivních funkcí jako například elektricky nastavitelný štít, tempomat, vyhřívané rukojeti a vyhřívané sedlo nebo nastavitelné zadní odpružení. Přední vidlici exkluzivního modelu zdobí speciální zlatá povrchová úprava.

TMAX Tech MAX je k dostání ve z

cela nových odstínech Tech Kamo a Sword Grey. Odstín Tech Kamo se dodává výhradně pro tento prémiový model.