Moto Guzzi V85 TT ideální pro cestování v jeho nejryzejší a nejpůvodnější podobě

Téměř století tradice, vášně a velkých obchodních i sportovních úspěchů; téměř století skvostných motocyklů, vyráběných ve městě Mandello del Lario, kombinujících nejlepší techniku s prvotřídními italskými výrobními technologiemi, což jsou hodnoty značky Moto Guzzi od roku 1921.

Model Moto Guzzi V85 TT přebírá tuto silnou identitu a dovedně vyvažuje klasický, sentimentální styl nejmodernější technickou výbavou. Nový model Moto Guzzi, představený na výstavě EICMA 2017, přichází nyní po dokončení vývoje podle plánu do výroby jako ztělesnění osvědčené konstrukční filozofie, která vytváří jednoduchostí, praktičností a lehkostí ničím nerušené, silné spojení mezi motocyklem a jezdcem.

V85 TT umožňuje dobrodružství každý den v jakémkoli terénu

Zkratka TT, která je tradiční součástí historie Moto Guzzi, se k modelu V85 ideálně hodí. Znamená totiž „tutto terreno“, tedy jakýkoli terén. Motocykl s tímto označením je zaměřen na cestování v jeho nejryzejší a nejpůvodnější podobě a evokuje touhu po pouštních dobrodružstvích, jakým byla rallye Paříž-Dakar. Africká soutěž dosáhla vrcholu své slávy na konci 80. let minulého století. V hlavní roli byli jezdci, kteří se v naprosté harmonii se svým motocyklem snažili překonávat přírodní překážky i své vlastní limity. Kompas, itinerář a hodinky byly jedinými navigačními nástroji k dojetí do cíle soutěže u Růžového jezera (Lac Rose), které pro mnohé zůstalo pouhým snem. Cílem nebylo pouze soutěžit, ale také objevovat jedinečná místa, což jsou hodnoty, které chce model V85 TT znovu vrátit do každodenního života.

Moto Guzzi V85 TT je novým a originálním terénním motocyklem, který kombinuje stylové prvky, připomínající zlatou éru motocyklových dobrodružství s konstrukcí a funkčností moderního cestovního endura. V85 TT osloví jezdce, kteří stále ještě sní o Dakaru a hledají motocykl, který by vnesl dobrodružného ducha také do jejich každodenního cestování.

Styl: V85 TT je klasické cestovní enduro

Zásadními znaky konceptu projektu V85 TT jsou jednoduchost, snadnost ovládání a praktičnost, tady hodnoty, které byly typické pro endura 80. let, jež bylo možné používat pro cokoli, od každodenního dojíždění do zaměstnání až po dobrodružné výlety. Jedná se o hodnoty, které se na stále více unifikovaném trhu se stále většími a těžšími motocykly postupně vytrácejí. Moto Guzzi V85 TT dosahuje svého ambiciózního cíle kombinovat styl na základě uvedených hodnot s požadavky na moderní cestovní enduro. Proto si zaslouží označení klasické enduro, zaměřené na cestování. Jeho design snoubí vyspělou techniku a funkčnost s typickými znaky motocyklů Moto Guzzi, které zaručují odolnost a dlouhou životnost. Touha po jednoduchých tvarech je zřejmá. Model V85 TT bez jakékoli kapotáže je definován liniemi své palivové nádrže, bočními panely a předním blatníkem. A samozřejmě i zcela novým dvouválcem do V/90°.

V85 TT zajišťuje optimální cestování jezdci i spolujezdci svým designem bez přemrštěných proporcí a snadnou ovladatelností pro jezdce všech velikostí i míry zkušeností, k níž přispívá i úzká šířka, umožňující volnost pohybu. Komfort a praktická využitelnost jsou za všech okolností bez kompromisů. Motocykl je komfortní i při jízdě ve dvou a dokonce i při maximálním zatížení. Ochranu proti proudícímu vzduchu zajišťuje čelní štít z tmavě tónovaného akrylátového skla, jehož tvary byly optimalizovány v aerodynamickém tunelu. Dvojice krytů rukou na řídítkách chrání končetiny jezdce před špatným počasím a chladem. V85 TT je tak ideálním partnerem v jakémkoli ročním období. Design palivové nádrže s objemem 21 litrů (umožňující dojezd více než 400 km) se vrací zpět k tradici motocyklů Moto Guzzi vybavených pro africká dobrodružství a zaujme pečlivě zpracovanými detaily, jako jsou drážky na přední části a vybrání nad hlavami válců motoru, která vypadají, jako by byla vytvořena samotným vidlicovým dvouválcem. Rozsáhlý výzkum byl věnován zajištění optimálního komfortu sezení a volnosti pohybu stojícího jezdce při typické jízdě terénem. Sedlo je 830 mm nad zemí a umožňuje snadný kontakt nohou s povrchem pro optimální ovladatelnost při manévrování na místě. K tomu přispívá také kompaktní konstrukce spodní části motocyklu a snížení hmotnosti motocyklu na pouhých 208 kg (hmotnost bez provozních náplní). Poloha sezení při jízdě je vzpřímená, s uvolněnými zády, mírně protaženýma nohama a správně pokrčenými pažemi. Díky tomu je jezdci umožněno efektivní uchopení širokých hliníkových řídítek pro maximální ovladatelnost. Pod sedlem je praktická odkládací schránka. Vysoký přední blatník a krásný dvojitý přední světlomet rovněž odkazují na historii značky Moto Guzzi. Tato elegantní a funkční řešení měly již modely NTX 650 z roku 1996 a Quota 1000 z roku 1989. Klasické stylistické prvky terénních motocyklů (včetně ochranných krytů ramen vidlice, výfukové soustavy s vysoko umístěným tlumičem a hliníkového ochranného panelu olejové vany motoru) jsou kombinovány s nejmodernějšími technickými prvky, mezi něž patří digitální panel přístrojů a řada diod LED ve světlometu s funkcí pro denní svícení, které vytvářejí siluetu orla Moto Guzzi.

Podvozek pro nejvyšší potěšení z jízdy a snadnou ovladatelnost

Schopnost značky Moto Guzzi zkonstruovat vynikající podvozek znovu potvrzuje model V85 TT. Pouze nová Moto Guzzi se může pochlubit tak stabilním a precizním chováním přídě při vjezdu do zatáčky. Pouze V85 TT dokáže dát jezdci takový pocit kontroly a bezpečnosti ve spojení s maximálním potěšením z jízdy. Velkou zásluhu na tom má specifická konstrukce trubkového rámu z vysokopevnostní oceli, doplněného nádhernými hliníkovými odlitky, které tvoří podpěry stupátek pro jezdce (s odnímatelnou pryžovou částí pro jízdu v terénu). Zcela nový rám nemá spodní kolébkovou část, což snižuje hmotnost a současně zvyšuje výšku motoru nad zemí, což je důležité při jízdě v terénu. Díky specifickému uložení motoru vznikla tuhá struktura pro precizní jízdu na silnici a robustnost v terénu při zachování správného pocitu z jízdy, jehož základem je lehkost, racionálnost a snadná využitelnost. Zadní část rámu optimalizuje nosnost a nabízí spolujezdci dvě široká a praktická madla. Na praktický zadní nosič zavazadel lze připevnit kufr, zatímco na přání dodávané boční brašny lze připevnit po stranách. Tím je minimalizována šířka motocyklu.

Nový motor s krátkým blokem umožnil použít velmi dlouhou kyvnou vidlici pro bezpečnou a intuitivní jízdu. Nová asymetrická vidlice z uzavřených hliníkových profilů má zakřivené levé rameno. Díky tomu je výfukové potrubí vedeno přímým směrem a celková šířka motocyklu je menší. Pravým ramenem kyvné vidlice prochází nový hnací hřídel. V85 TT je totiž jediným motocyklem ve svém segmentu, který používá hnací hřídel místo řetězu, protože se jedná o čisté a bezúdržbové řešení. Tlumič je připevněn k rámu a pravému rameni kyvné vidlice. Toto řešení usnadňuje přístup k prvkům pro nastavení hydraulického tlumiče a předpětí pružiny a uvolnilo prostor pro optimální uspořádání výfukové soustavy. Odpružení nabízí velmi velkorysou dráhu zdvihu kol (170 mm vpředu i vzadu) pro uspokojivou jízdu v terénu, k níž přispívá také značná světlá výška vozidla 210 mm (spodní víko motoru je chráněno hliníkovým panelem). Dalším přínosem je vynikající komfort při jízdě na silnici. Přední vidlice (s průměrem ramen 41 mm) a tlumič se samostatným zásobníkem mají nastavitelné předpětí pružiny a hydraulické dorazy. Brzdová soustava nejvyšší kvality je tvořena dvěma ocelovými kotouči s průměrem 320 mm vpředu s dvěma radiálně uloženými brzdovými třmeny Brembo se 4 protilehlými pístky a propojena s čerpadlem na řídítkách tlakovými hadicemi, opletenými kovem. Vzadu je ocelový brzdový kotouč s průměrem 260 mm a dvoupístkovým plovoucím třmenem. Brzdová soustava je vybavena systémem ABS společnosti Continental s několika provozními režimy. Paprsková kola jsou vybavena 17“ a 19“ pneumatikami s rozměry 150/70-17, resp. 110/80-19, které uspokojí fanoušky terénní jízdy. Pro maximální potěšení z jízdy jsou pro model Moto Guzzi V85 TT k dispozici jak vysokovýkonné silniční pneumatiky Metzeler Tourance Next, tak i pneumatiky Michelin Anakee Adventure s hrubším dezénem pro jízdu v jakémkoli terénu.

Nový motor pro klasickou budoucnost

V modelu V85 TT slaví premiéru nový motor Moto Guzzi. Jeho uspořádání odpovídá všem ostatním modelům Moto Guzzi ze současné nabídky. Vzduchem chlazený, napříč uložený dvouválec s válci do V/90°, ventilovým rozvodem OHV a dvěma ventily na válec navazuje na hrdou tradici „orla“ z Mandella. Motor má zdvihový objem 853 cm3 díky vrtání a zdvih 84 x 77 mm. Nejmodernější motor ze současné produktové řady se může pochlubit specifickým výkonem téměř 100 k/litr objemu. Díky zcela nové konstrukci a použití materiálů, určených obvykle pro závodní motocykly, jako je titan, poskytuje nová „osmsetpadesátka“ nejvyšší výkon 80 k a může se pochlubit pozoruhodným nejvyšším točivým momentem 80 N.m při 5000 min-1, přičemž 90 % maxima je k dispozici již při 3750 min-1. I to je v souladu s tradicí vidlicových dvouválců z Mandella, jejichž předností byla vždy vynikající kroutící moment již od velmi nízkých otáček. Jedná se o první motor Moto Guzzi s malým blokem, který snadno dosahuje 8000 ot/min-1, což dokládá moderní a temperamentní charakter této jednotky.

Blok válců má novou konstrukci s vyšší tuhostí. Motor tak může nově plnit nosnou funkci společně s rámem, který je opatřen novými výztuhami. Blok je také vybaven novým otvorem pro měrku kontroly hladiny motorového oleje. Mazací soustava s částečně suchou skříní zahrnuje dvě axiální čerpadla, zajišťující vynikající mazání i bez chladiče motorového oleje, čímž se snížila hmotnost. Řešení s částečně suchou olejovou vanou motoru umožnilo vytvořit zcela izolovanou komoru klikové skříně, která zabraňuje ztrátám výkonu, k nimž dochází u systému mazání s „mokrou“ olejovou vanou, u něhož musí písty překonávat protitlak ve spodní části klikové skříně. Okruh mazání je zcela nový s kanály různých průměrů. Jedno ze dvou čerpadel přečerpává motorový olej z komory klikové skříně do spodní části klikové skříně, jejíž menší rozměry umožnily zvětšit světlou výšku a doplnit spodní víko motoru o ochranný kryt z hliníku. Celá kliková hřídel je nová a společně s rovněž novými ojnicemi snižuje hmotnost o téměř 30 % v porovnání s ostatními motory s malým blokem, zrychluje reakce motoru na povely jezdce a významně snižuje vibrace. Také horní část vidlicového dvouválce je zcela nová. V souladu s identitou značky Moto Guzzi je zachován ventilový rozvod OHV se dvěma ventily na válec. Celý systém je však zcela nový, včetně použitých materiálů. Válce mají nižší výšku. Nové a efektivní olejové kanály a zcela nový systém připevnění ke klikové skříni zaručují robustnost a spolehlivost. Hlavy válců mají nově tvarované přívodní kanály. Jedním z výjimečných znaků motoru Moto Guzzi je ventilový rozvod s hliníkovými válečkovými zdvihátky a vahadly ovládanými rozvodovými tyčemi. Použití titanových sacích ventilů s průměrem 42,5 mm, jejichž hmotnost je poloviční v porovnání s ocelovými, umožnila mnohem radikálnější časování ventilů ve prospěch nejvyššího výkonu. V konstrukci kromě toho nalézají uplatnění nízké písty s 20mm čepy a nové kryty hlav válců a zapalovacích svíček, které se liší tvarem. Motor dostal větší setrvačník a výkonnější alternátor. Sací soustava zahrnuje skříň s jednou škrticí klapkou o průměru 52 mm, jejíž elektronické řízení a ovládání „Ride-by-Wire“ nabízí několik palivových map. Toto řešení zajišťuje citlivé a precizní ovládání škrticí klapky. Tím je optimalizována celková účinnost, plynulost a dynamika při současném zvýšení hospodárnosti. Nový motor Moto Guzzi se proto může pochlubit velmi nízkou spotřebou paliva. Má jen malý počet komponentů, odebírajících výkon (ventilový rozvod OHV je jedním z nejhospodárnějších z hlediska nároků na výkon) a nemá žádné čerpadlo chladicí soustavy, ani pohony s dlouhými řetězy či řemeny.

Významného vývoje se dočkala převodovka konstrukce „dogbox“ s čelním ozubením, jejíž řazení je nyní ještě hladší a preciznější. Skříň převodovky a spojky umožnila zvýšení světlé výšky. Suchá spojka využívá nový přítlačný talíř a spojkovou lamelu. Poprvé je využit systém trojité synchronizace, která snižuje hlučnost ozubeného soukolí na minimum, zejména u prvního převodového stupně. Převodové poměry jsou nové. Hnací síla je kultivovaně přenášena hnacím hřídelem, který je rovněž nový. Tomu byly přizpůsobeny také rozměry kyvné vidlice s velkým průměrem ložisek.

Prvotřídní technologie a výbava

Značka Moto Guzzi zařadila do standardní výbavy kompletní soubor elektronických systémů, které zaručují dosažení hlavního cíle projektu V85 TT, jímž je uspokojit „guzzisty“ při jejich každodenních jízdách, dlouhém cestování i dobrodružných terénních výpravách. Zákazníci se navzdory tomu nemusejí obávat přehlcení technikou, protože všechny systémy slouží výhradně k maximalizaci potěšení z cestování. Pro snadnější a bezpečnější jízdu představuje Moto Guzzi tři různé jízdní režimy pro model V85 TT: Road, Rain a Off-road. Každý jízdní režim disponuje vlastní charakteristikou motoru včetně rychlosti ovládání škrticí klapky „Ride-by-Wire“ a odlišnými nastaveními protiblokovacího systému ABS a protiprokluzového systému MGCT:

  • Road: režim pro klidnou, plynulou jízdu při zachování radosti z jízdy. Střední úroveň nastavení protiprokluzového systému MGCT, aktivní ABS u obou okruhů a rychlé reakce motoru na povely jezdce.
  • Rain: ideální v situacích se sníženou adhezí pro zajištění maximální bezpečnosti jízdy. Vyšší úroveň nastavení protiprokluzového systému MGCT, ABS aktivní na obou kolech a pozvolnější reakce motoru na povely jezdce.
  • Off-road: nastavení pro jízdu v jakémkoli terénu, které umožňuje maximálně využívat potenciál podvozku a motoru modelu V85 TT v terénu. Nejnižší úroveň zásahů protiprokluzového systému, ABS je aktivní pouze na předním kole se speciálním nastavením (a s možností deaktivace), ve spojení s pozvolnějšími reakcemi motoru na povely jezdce, podporovaného intenzivnějším brzděním motorem.

Jezdec musí pouze zvolit požadovaný režim s klidným vědomím, že značka Moto Guzzi vyvinula pro každý jízdní režim nejlepší možné elektronické nastavení.

Model V85 TT je vybaven také tempomatem, takže motocykl udržuje nastavenou rychlost jízdy bez ovládání plynu. Tento systém usnadňuje cestování. K aktivaci systému stačí jedno tlačítko, stejně jako pro zvýšení nebo snížení nastavené rychlosti jízdy.

Veškeré jízdní parametry lze ovládat prostřednictvím digitálního panelu přístrojů s displejem TFT. Pozadí a barva znaků se díky integrovanému senzoru přizpůsobují změnám světelných podmínek. Zobrazované informace zahrnují kromě klasického rychloměru, otáčkoměru, ukazatele ujetých kilometrů a hodin také ukazatel zařazeného převodového stupně, teplotu vzduchu, množství paliva v nádrži, průměrnou a aktuální spotřebu paliva, zbývající dojezd a nastavený jízdní režim. Jezdec si může také nastavit maximální otáčky, při nichž se rozsvítí signalizace doporučeného okamžiku pro řazení, což je užitečné při zajíždění motocyklu nebo při snaze o co nejnižší spotřebu paliva. Vedle displeje je umístěn vstup USB a pod sedlem je příprava pro druhý vstup USB.

Moto Guzzi V85 TT představuje MOTO GUZZI MIA, novou multimediální platformu Moto Guzzi, která umožňuje připojení chytrého telefonu k vozidlu (prostřednictvím ECU z rozsáhlého katalogu originálního příslušenství Moto Guzzi), čímž se rozšíří funkčnost přístrojů. MOTO GUZZI MIA lze využívat k reprodukci hudby a telefonování prostřednictvím komunikačního systému v přílbě. Součástí systému je poprvé také navigační funkce, která umožňuje jezdci vyhledat a nastavit si cíl a sledovat pokyny v podobě intuitivních piktogramů na panelu přístrojů.

Tradice terénních motocyklů Moto Guzzi

Moto Guzzi se může pochlubit dlouhou tradicí terénních motocyklů. Prvním krokem tímto směrem byla účast v mezinárodní motocyklové šestidenní v roce 1939, která se konala v Rakousku. Značka Moto Guzzi se této soutěže zúčastnila s typem GT 20 a získala čtyři zlaté medaile. Tento trend pokračoval v roce 1957 s typem Lodola Regolarità a v roce 1962 s motocyklem Stornello Regolarità. Motocykly Moto Guzzi se zúčastnily různých ročníků Rallye Paříž-Dakar, byť neoficiálně, díky závodním verzím připraveným na žádost nadšených guzzistů. Již v prvním ročníku v roce 1979 se jezdec Bernard Rigoni dokázal s upraveným motocyklem V50 umístit v soutěži uprostřed startovního pole, což je velmi pozitivní výsledek, pokud uvážíme, že tehdejší hodnocení zahrnovalo jak automobily, tak motocykly. Motocykly Moto Guzzi si okamžitě získaly respekt ostatních výrobců díky mimořádné rychlosti, dosahované zásluhou napříč uloženého dvouválce do V/90°, v kombinaci s nízkou spotřebou paliva a vynikající stabilitou podvozku. Motocykly Moto Guzzi se do slavné soutěže vrátily znovu v letech 1980 a 1981, nicméně nejslavnější výsledky přinesly roky 1985 a 1986 díky obrovské vášni a zanícení guzzisty Cladia Torriho. Tento architekt pověřil testovací oddělení z Mandella výrobou velmi speciálního modelu V65 TT. Motor vycházel z modelu V65, ale byl vyladěn na 55 k. Rám byl výrazně vyztužen, zatímco podvozek byl specificky upraven pro jízdu v terénu. Originální palivová nádrž byla nahrazena hliníkovou nádrží o objemu 50 litrů, zatímco kyvná vidlice byla převzata ze sportovního typu Le Mans 1000. Motocykl měl tak dobré jízdní vlastnosti, že si francouzský dovozce vyžádal 16 motocyklů, aby je prodal soukromým jezdcům pro nasazení v následujících sezonách. Dovozce zároveň požádal značku Moto Guzzi, aby vyvinula nový model na základě výkonnější verze V75 se čtyřventilovým rozvodem. Model V75 TT byl homologován s nejvyšším výkonem 62 k, který umožňoval dosažení nejvyšší rychlosti více než 170 km/h. Oba motocykly jsou součástí sbírky více než 150 modelů vystavených v muzeu Moto Guzzi ve městě Mandello del Lario.

Široký sortiment příslušenství navrženého značkou Moto Guzzi

Motocykly V85 TT mohou být vybaveny širokým sortimentem originálního příslušenství, které umocní cestovní zaměření tohoto dobrodružného endura.

Veškeré příslušenství bylo vyvinuto, navrženo a je vyráběno značkou Moto Guzzi. Stejně jako ostatní originální díly motocyklu je homologováno a úspěšně absolvovalo přísné testy funkčnosti, kvality a bezpečnosti, aby byla zaručena dlouhá životnost a vysoká kvalita.

  • Pár bočních kufrů: Kufry, vyrobené z hliníku o tloušťce 1,5 mm, jsou mimořádně odolné a prostorné (objem 33 litrů vlevo; 39 litrů vpravo). Kufry mají práškově lakovaný povrch, který zaručuje maximální ochranu a dlouhou životnost. Speciální bezpečnostní zámky umožňují uzamknutí kufrů k motocyklu a jejich snadné odejmutí během několika sekund. Dodávají se včetně dodatečné vložky zámků, aby bylo možné jeden klíček používat i pro kufr o objemu 41 litrů. Otvírání shora usnadňuje nakládání. Sada zahrnuje opěry z ušlechtilé oceli. Jako příslušenství se dodávají vnitřní tašky a schránka z termoplastu.
  • Hliníkový kufr o objemu 41 litrů: Kufr, vyrobený z hliníku o tloušťce 1,5 mm, je mimořádně odolný a prostorný. Kufr má práškově lakovaný povrch, který zaručuje maximální ochranu a dlouhou životnost. Speciální bezpečnostní zámek umožňuje uzamknutí kufru k motocyklu a jeho snadné odejmutí během několika sekund. Dodává se včetně připevňovací desky z ušlechtilé oceli.
  • Větší čelní štít: Nabízí jezdci větší ochranu na dlouhých cestách. Polykarbonátové sklo je odolné vůči nárazu a poškrábání a zaručuje bezpečnost při zachování průhlednosti a lesku po dlouhou dobu.
  • Centrální stojan: Stojan z kataforeticky a práškově lakované oceli odolává různým povětrnostním podmínkám. Design a konstrukce stojanu splňuje nejpřísnější bezpečnostní standardy a požadavky na odolnost.
  • Větší podstavec stojanu: Stojan z anodizované oceli odolává různým povětrnostním podmínkám. Jeho konstrukce nabízí vetší opěrnou plochu na nestabilním a nerovném povrchu.
  • Tlumiče Öhlins: Tlumiče s nastavitelnou charakteristikou ve fázích stlačování a roztahování a nastavitelným předpětím pružiny nabízejí maximální komfort a bezpečnost ve všech situacích.
  • Výfuková soustava Moto Guzzi od společnosti Arrow: Homologovaná titanová výfuková soustava s ochranným tepelným štítem, upínacím třmenem a karbonovou koncovkou. Snižuje hmotnost a zaručuje jedinečný a agresivní zvuk.
  • Ochranný rám hnacího hřídele: Vyroben z ocelových profilů velké tloušťky. Chrání spojovací hřídel v případě nehody.
  • Ochranný trubkový rám motoru: Poskytuje specifickou ochranu motoru a nohou jezdce. Vyroben z ocelových profilů velké tloušťky.
  • Komfortní sedla: Kompletní sortiment sedel, která zvyšují úroveň komfortu díky speciální vložce 3D. K dispozici ve třech různých výškách.
  • Páky spojky a brzdy: Vyrobeny z odlitku. Vylepšují ergonomii možností nastavení ve čtyřech polohách.
  • Přídavné světlomety LED: Světlomety v hliníkovém pouzdru minimálních rozměrů mají nízkou spotřebu energie. Dokonale ladí s designem motocyklu. Vylepšují viditelnost a zvyšují bezpečnost při jízdě za tmy.
  • Sklopná zrcátka: Zrcátka se sklopí k řídítkům, čímž zmenší rozměry motocyklu při jízdě v terénu.
  • Ochranný panel proti bahnu: Vyroben z plastu vstřikovým lisováním. Štít chrání motor před kameny a hrubými nečistotami.
  • Sportovní pneumatiky Adventure: Pneumatiky Michelin Anakee Adventure, dodávané standardně pro speciální verze.
  • Brzdový pedál s protiskluzovou úpravou: Pedál vyrobený z odolného materiálu laserovým řezáním a práškovým lakováním. Zaručuje dokonalé ovládání dokonce i v nejextrémnějších situacích.
  • MOTO GUZZI MIA: Nová jednotka, která umožňuje připojení chytrého telefonu k motocyklu a jeho přeměnu v opravdovou multimediální platformu.
  • Elektronický systém proti odcizení: Zahrnuje kompaktní a technicky vyspělou elektronickou řídicí jednotku se snadnou montáží. Včetně dálkového ovládání. Systém má nezávislé napájení s minimální spotřebou energie.
  • Ochrana světlometu: Polykarbonátový kryt odolný vůči nárazu a poškrábání. Chrání světlomet před poškozením v důsledku nárazu nebo nehody. Zvlášť užitečný při jízdě v terénu.
  • Taška pro nářadí: Kožená taška se připevní k nosiči zavazadel šrouby. Praktický způsob uložení veškerého nářadí potřebného pro nouzovou opravu (nářadí není součástí dodávky).
  • Kryt palivové nádrže: Lepicí materiál s povrchovou úpravou 3D poskytuje ochranu povrchu palivové nádrže a zabraňuje klouzání jezdce.