Indian Super Scout s turbodmychadlem není žádná iluze

Švédský turbokompresorový Indián vypadá jako motorka z dvacátých let 20. Století. Super Scout postavili Anders Lundgren s Lassem Sundbergem jako hold švédskému spoluzakladateli Indiána  Oscaru Hedstromovi. Je vybavený vodou chlazeným motorem s turbodmychadlem Garret 25, které posouvá výkon motoru na odhadem 150 – 200 koní .

Motor, palivové čerpadlo, světlomet a pedály řazení jsou originály z moderního Scouta, ale většina všeho ostatního je vyrobena na zakázku. Třídílný rám je cíleně postavený Lassem Sundbergem  a byl jednou z nejobtížnějších částí, které byly pro tento motocykl vytvořeny. 

Retro vzhled je doplněný  pokročilou elektronikou s programovatelnou elektronickou řídící jednotkou a připojením přes Bluetooth pro monitorování dat motoru. Ladění motoru lze provést také prostřednictvím připojeného iPadu. Zakázkové díly zahrnují fiktivní palivovou nádrž, která ukrývá veškerou elektroniku. Skutečná palivová nádrž je pak namontovaná pod sedlem. Světlomet psokytl Indian Scout, zadní světlo je tvořené z LED diod a chladiče jsou použité z Hondy CRF450.

Podle Anderse nejsou s pracemi ještě hotovi. Proto Lundgren chce na motorce denně jezdit, aby odladil motor. Ovšem i takto „nedokončenou“ motorku si může kdokoliv koupit již teď. Má někdo zájem?