Harley-Davidson vstupuje do segmentu motocyků pro děti

Společnost Harley-Davidson, Inc. (NYSE: HOG) dnes oznámila převzetí firmy StaCyc, Inc., výrobce malých elektrických motocyklů EDRIVE 12 a EDRIVE 16, které jsou určeny pro děti.

Firma StaCyc vstoupila na trh v roce 2016 a v současné době navrhuje, vyrábí a prodává modely dětských motocyklů EDRIVE s cenami v rozsahu 649 až 699 USD. Motocykly StaCyc EDRIVE jsou prodávány v USA prostřednictvím motoristických dealerů, včetně 29 dealerů Harley-Davidson®, dále prostřednictvím online prodeje a specializovaných prodejců jízdních kol.

S nadšením vítáme firmu StaCyc jako součást rodiny Harley-Davidson,“ říká Heather Malensheková, Senior Vice President pro Marketing & Brand společnosti Harley-Davidson a dodává. „Tým StaCyc s námi sdílí stejnou vizi budování nové generace jezdců na celém světě a věříme, že společně dokážeme významně přispět k zábavě a radosti z jízdy pro všechny děti.

V roli dceřiné společnosti budou vyráběny 12palcové a 16palcové modely StaCyc pod značkou Harley-Davidson a budou nabízeny u vybraných dealerů Harley-Davidson. První stroje pod novou značkou budou k dispozici v USA v třetím čtvrtletí 2019. Stroje EDRIVE pod značkou StaCyc budou i nadále prodávány prostřednictvím stávající distribuční sítě firmy StaCyc.

Po několika schůzkách se společností Harley-Davidson jsme si uvědomili, že základy našich značek a naše úsilí o zpřístupnění motocyklů pro nové jezdce jsou velmi podobné,“ říká Ryan Ragland, zakladatel firmy StaCyc. „Jsme nadšeni z příležitosti spolupracovat s týmem Harley-Davidson a využít jejich podporu při vytváření nové generace jezdců. Společně postavíme plán, který urychlí náš cíl přivést do motocyklové oblasti nové jezdce.

Akvizice firmy StaCyc je nejnovějším důkazem toho, jak společnosti Harley-Davidson investuje do růstu jezdecké základy ve střednědobém výhledu a posiluje udržitelný růst do budoucnosti jako součást svého programu More Roads to Harley-Davidson. Tato urychlená strategie, představená v roce 2018, se zaměřuje na budování nové generace jezdců pomocí nových produktů v dalších motocyklových kategoriích, zpřístupnění značky a produktů širšímu okruhu zájemců a úsilí o podporu a posílení pozice dealerů na celém světě.