BMW K 1600 B „Bagger“ je připraveno u prodejců BMW Motorrrad

Motocykly ve stylu Bagger jsou pověstné svojí extravagancí a originalitou. BMW K 1600 B je vybavené nejmodernějšími technologiemi, ovšem v tradičním stylu připravené pro svobodné cestování na dlouhé vzdálenosti. Je to unikátní motocykl, který rozšířil nabídku BMW Motorrad pro modelový rok 2017. S napříč uloženým řadovým šestiválcem o objemu 1,6 litru jde o zcela výjimečný stroj, který je nyní připraven na prohlídku u prodejců BMW Motorrad po celé České republice.

BMW K 1600 B disponuje nejvyšším výkonem 118 kW/160 k a 70 % jeho točivého momentu je k dispozici již od 1500 1/min. Motocykl může být vybaven volitelnou výbavou. Jmenujme například zpětný chod, audiosystém nebo asistent řazení. Po dosažení cíle zajistí asistent couvání bezproblémové manévrování. Výběr možnosti Keyless Ride doplňuje další výrazný technický prvek, který dokonale završuje celý paket.

Standardní dynamický systém ESA zaručuje optimální ovladatelnost a dynamiku jízdy. Navíc nastavení „CRUISE“ poskytuje komfort příjemného tlumení. Stupačky typické pro model Bagger jsou zárukou uvolněné polohy. S rozsáhlým dalším volitelným příslušenstvím, jako jsou přední reproduktory, asistent rozjezdu ve svahu (HSC), asistent řazení nebo další úložné prostory je lehké zvýšit komfort zcela individuálním způsobem.

Technické údaje  
Motor  
Typ Olejem a vodu chlazený čtyřdobý řadový šestiválec, dva vačkové hřídele, čtyři ventily na válec
Vrtání x zdvih 72 mm x 67,5 mm
Zdvihový objem 1 649 cm3
Nominální výkon 118 kW (160 k) při 7 750 ot/min
Největší točivý moment 175 Nm při 5 250 ot./min
Kompresní poměr 12,2 : 1
Úprava paliva/ Systém řízení motoru Elektronické vstřikování
Čištění spalin Třícestný katalyzátor, plní normu EURO 4
Jízdní vlastnosti/ Spotřeba paliva  
Největší rychlost Přes 200 km/h
Spotřeba paliva dle WMTC na 100km 5,7 l
Typ paliva Bezolovnatý benzín, oktanové číslo 95
Elektrické systémy  
Alternátor 700 W
Baterie 12 V/19 Ah, bezúdržbová
Přenos energie  
Spojka Vícelamelová v olejové lázni
Převodovka 6stupňová spárová se šikmým ozubením
Pohon Kardan
Podvozek / brzdy  
Rám Mostový hliníkový rám, motor součástí nosné struktury
Vedení předního kola / odpružení BMW Motorrad Duolever; centrální pružicí vzpěra
Vedení zadního kola / odpružení BMW Motorrad Paralever
Dráha pružiny vpředu /vzadu 115 mm /125 mm
Rozvor kol 1 618 mm
Závlek 106,4 mm
Rejdový úhel hlavy 62,2°
Kola Kola z hliníkové slitiny
Rozměr ráfků vpředu 3,50 x 17″
Rozměr ráfků vzadu 6,00 x 17″
Pneumatiky vpředu 120/70 ZR 17
Pneumatiky vzadu 190/55 ZR 17
Brzdy vpředu Dvoukotoučová, průměr 320 mm, 4pístkové pevné třmeny
Brzdy vzadu Dvoukotoučová, průměr 320 mm, dvoupístkový třmen
ABS BMW Motorrad Integral ABS (částečně integrální)
Rozměry / hmotnost  
Délka 2 489 mm
Šířka (nad zrcátkem) 1 000 mm
Výška (bez zrcátek) 1 465 mm
Výška sedadla při hmotnosti prázdného vozidla 750 mm (výška sedla*: 780 mm) *OE (volitelná výbava)
Délka podsedlového rámu při hmotnosti prázdného vozidla 1 720 mm (výška sedla*: 1 770 mm) *OE (volitelná výbava)
Hmotnost prázdného vozidla, připraveno k jízdě, plně natankováno 1) 336 kg
Celková přípustná hmotnost 560 kg
Užitečná nosnost (u sériové výbavy) 224 kg
Využitelný obsah nádrže 26,5 l
z toho rezerva 4 l